Курненська громада
Житомирська область, Житомирський район

Інформаційно-аналітична довідка про розгляд звернення громадян, що надійшли на адресу Курненської сільської територіальної громади за 9 місяців 2024 року

          Організація роботи із зверненнями громадян у Курненській сільській територіальній громаді за 9 місяців 2024 року здійснювалася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348. Також при розгляді звернень впродовж звітного періоду було забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

 

          Для інформування населення громади в приміщенні Курненської сільської ради та адмінприміщеннях старостинських округів наявні інформаційні стенди на яких розміщено графіки прийому громадян, як посадовими особами сільської ради, так і особами вищого рівня різних форм підпорядкування, які поновлюються у відповідності до внесених змін.

 

          У  сільській раді заведено журнали реєстрації письмових пропозицій, заяв і скарг громадян. Також є журнали обліку особистого прийому громадян сільським головою, першим заступником сільського голови, секретарем ради, старостами. Всі журнали пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою. Форма журналів відповідає вимогам законодавства, заповнення журналів здійснюється на належному рівні.

 

          За 9 місяців 2024 року до виконавчого комітету Курненської сільської ради (включаючи 8 старостинських округів) всього надійшло 909 звернень від громадян, з них: 588 надійшло поштою та 321 на особистому прийомі. Порівняно з аналогічним періодом 2023 року на 72 звернення менше. Також варто відзначити, що понад 193 звернення від загальної кількості звернень – це звернення, що стосуються питань оформлення права власності на земельні ділянки жителями населених пунктів, що входять до складу громади, 384 звернення з питання соціальної політики та соціального захисту населення, 37 – з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав та свобод громадян, 152 – з питань охорони здоров’я.

          За ознакою надходження 909 звернень були первинні, повторних, дублетних та масових не було. За видами 907 звернень класифіковані як заяви (клопотання), 2 – звернення (скарги). За статтю авторів звернень: 491 звернення надійшло від чоловічої статі та 418 від жіночої статі. Індивідуальних звернень – 897. Колективних звернень – 12, в них 158 підписів. Анонімних звернень  не зафіксовано. 

 

          Звернення протягом звітного періоду надійшли від наступних категорій громадян:

 

дітей війни – 14,

інвалідів І, ІІ та ІІІ груп – 108,

одиноких матерів – 13,

матерів-героїнь- 7,

багатодітних сімей – 30,

учасників АТО – 75,

переселених або ВПО – 13,

інших категорій  – 616.

 

          За соціальним станом авторів звернення поступали від:

 

пенсіонерів – 275,

робітників та селян – 96,

працівників бюджетної сфери – 29,

державних службовців – 7,

військовослужбовців – 199,

підприємців – 19,

безробітних –88,

інші – 191.

 

          У зверненнях були порушені такі основні питання:

 

аграрної політики і земельних відносин – 193,

транспорту і зв’язку – 17,

соціального захисту– 384,

праці і заробітної плати – 9,

охорони праці та промислової безпеки – 1,

охорони здоров’я – 152,

комунального господарства – 24,

житлової політики –23,

дотримання законності та охорони правопорядку - 37,

екології та  природних ресурсів - 40,

сімейної та гендерної політики, молоді, фізичної культури та спорту, культури та культурної спадщини освіти та науки та інші.

 

          Також протягом звітного періоду до Курненської ТГ із заявами про надання одноразової матеріальної допомоги звернулися 380 жителів.

          З них:

          1) 12 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. За рішенням виконкому їм було надано таку допомогу в розмірі 22000 грн;

          2) 64 особи, сім’ї яких, потрапили в скрутне матеріальне становище (надано допомогу 134000 грн.);

          3) 92 особи, які потребують високовартісного лікування (надано допомогу 123 765 грн);

          4) 11 сімям загиблих учасників АТО, війни по захисту України (надано допомогу 110 000 грн);

          5) 173 особи, які брали участь у АТО, війні по захисту України (надано допомогу 389 900 грн);

          6) 16 сімям осіб, які брали участь у АТО, війні по захисту України (надано допомогу 69000 грн)

          7) 10 особам матеріальна допомога на поховання (надано допомогу 14000 грн);

          8) 1 учаснику бойових дій на території інших держав (надано допомогу 5000 грн.).

          9) 1 внутрішньо переміщеній особі (надано допомогу 2000 грн.)

          Всього виплачено матеріальної допомоги на суму 869 665 грн.

        

          В результаті розгляду всіх звернень, що поступили за 9 місяців 2024 року  588 -  вирішено позитивно на 321 звернень – дано роз’яснення.

          Не вирішених питань немає. Порушень термінів розгляду звернень не було.

 

          Загальним відділом Курненської сільської ради щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до ТГ. Це питання заслуховується щоквартально на засіданнях виконкому.

 

          Так, на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року                № 109/2008 розпорядженням сільського голови від 19 грудня 2023 р. № 85/од затверджений графік особистого прийому громадян посадовими особами Курненської територіальної громади.

 

          Розроблено графік виїзних особистих прийомів, в старостинські округи громади на 2024 рік, яких затверджений сільським головою.

         

          За 9 місяців 2024 року сільським головою було здійснено 11 особистих прийомів громадян в Курненській сільській раді.

          Проведено 7 виїзних прийомів громадян по старостинських округах громади, а саме:

          - 24.01.2024 року у Теньківському старостинському окрузі № 8 (на якому було розглянуто 5 звернень);

          - 06.02.2024 року у Тетірському старостинському окрузі № 4 (на якому було розглянуто 7 звернень);

          - 23.04.2024 року у Соколівському старостинському окрузі № 6 (на якому було розглянуто 1 колективне звернення);

          - 01.05.2024 року у Теньківському старостинському окрузі № 8 (на якому було розглянуто 11 звернень);

          - 24.06.2024 року у Великолугівському старостинському окрузі № 3 (на якому було розглянуто 5 звернень).

          - 08.07.2024 року у Великолугівському старостинському окрузі № 3 (на якому було розглянуто 4 звернення).

          - 19.08.2024 року у Соколівському старостинському окрузі № 6 (на якому було розглянуто 2 колективних звернення - скарги).

 

          Під час виїзних прийомів місцеві мешканці мали можливість вирішувати проблемні питання. Також, у відповідності до затверджених графіків, особистий прийом здійснюють секретар сільської ради, перший заступник сільської ради та  старости по старостинських округах. Під час проведення прийомів забезпечено першочерговий прийом пільгових категорій громадян, приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій (АТО/ООС), сім’ї загиблих військовослужбовців, сім’ї військовослужбовців, які зникли безвісти, військовослужбовці ЗСУ, внутрішньо переміщені особи, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

          Загальним відділом Курненської сільської ради здійснюється належна реєстрація звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення, що надходять до виконкому сільської ради, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду. Фактів невиконання резолюцій керівництва ТГ щодо розгляду звернень громадян не зафіксовано. Випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень відсутні. Скарг громадян на дії працівників сільської ради та старостинських округів не зафіксовано.

          Загальним відділом щокварталу готуються матеріали  щодо стану роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті сільської ради. З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян та посилення персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний розгляд звернень постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства України про звернення громадян.

          Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі Курненського сільського голови, його заступника та секретаря ради.

          Організація роботи із зверненнями громадян у Курненській сільській територіальній громаді за 9 місяців 2024 року здійснювалася відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 року № 348. Також при розгляді звернень впродовж звітного періоду було забезпечено застосування Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

 

          Для інформування населення громади в приміщенні Курненської сільської ради та адмінприміщеннях старостинських округів наявні інформаційні стенди на яких розміщено графіки прийому громадян, як посадовими особами сільської ради, так і особами вищого рівня різних форм підпорядкування, які поновлюються у відповідності до внесених змін.

 

          У  сільській раді заведено журнали реєстрації письмових пропозицій, заяв і скарг громадян. Також є журнали обліку особистого прийому громадян сільським головою, першим заступником сільського голови, секретарем ради, старостами. Всі журнали пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою. Форма журналів відповідає вимогам законодавства, заповнення журналів здійснюється на належному рівні.

 

          За 9 місяців 2024 року до виконавчого комітету Курненської сільської ради (включаючи 8 старостинських округів) всього надійшло 909 звернень від громадян, з них: 588 надійшло поштою та 321 на особистому прийомі. Порівняно з аналогічним періодом 2023 року на 72 звернення менше. Також варто відзначити, що понад 193 звернення від загальної кількості звернень – це звернення, що стосуються питань оформлення права власності на земельні ділянки жителями населених пунктів, що входять до складу громади, 384 звернення з питання соціальної політики та соціального захисту населення, 37 – з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав та свобод громадян, 152 – з питань охорони здоров’я.

          За ознакою надходження 909 звернень були первинні, повторних, дублетних та масових не було. За видами 907 звернень класифіковані як заяви (клопотання), 2 – звернення (скарги). За статтю авторів звернень: 491 звернення надійшло від чоловічої статі та 418 від жіночої статі. Індивідуальних звернень – 897. Колективних звернень – 12, в них 158 підписів. Анонімних звернень  не зафіксовано. 

 

          Звернення протягом звітного періоду надійшли від наступних категорій громадян:

 

дітей війни – 14,

інвалідів І, ІІ та ІІІ груп – 108,

одиноких матерів – 13,

матерів-героїнь- 7,

багатодітних сімей – 30,

учасників АТО – 75,

переселених або ВПО – 13,

інших категорій  – 616.

 

          За соціальним станом авторів звернення поступали від:

 

пенсіонерів – 275,

робітників та селян – 96,

працівників бюджетної сфери – 29,

державних службовців – 7,

військовослужбовців – 199,

підприємців – 19,

безробітних –88,

інші – 191.

 

          У зверненнях були порушені такі основні питання:

 

аграрної політики і земельних відносин – 193,

транспорту і зв’язку – 17,

соціального захисту– 384,

праці і заробітної плати – 9,

охорони праці та промислової безпеки – 1,

охорони здоров’я – 152,

комунального господарства – 24,

житлової політики –23,

дотримання законності та охорони правопорядку - 37,

екології та  природних ресурсів - 40,

сімейної та гендерної політики, молоді, фізичної культури та спорту, культури та культурної спадщини освіти та науки та інші.

 

          Також протягом звітного періоду до Курненської ТГ із заявами про надання одноразової матеріальної допомоги звернулися 380 жителів.

          З них:

          1) 12 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи. За рішенням виконкому їм було надано таку допомогу в розмірі 22000 грн;

          2) 64 особи, сім’ї яких, потрапили в скрутне матеріальне становище (надано допомогу 134000 грн.);

          3) 92 особи, які потребують високовартісного лікування (надано допомогу 123 765 грн);

          4) 11 сімям загиблих учасників АТО, війни по захисту України (надано допомогу 110 000 грн);

          5) 173 особи, які брали участь у АТО, війні по захисту України (надано допомогу 389 900 грн);

          6) 16 сімям осіб, які брали участь у АТО, війні по захисту України (надано допомогу 69000 грн)

          7) 10 особам матеріальна допомога на поховання (надано допомогу 14000 грн);

          8) 1 учаснику бойових дій на території інших держав (надано допомогу 5000 грн.).

          9) 1 внутрішньо переміщеній особі (надано допомогу 2000 грн.)

          Всього виплачено матеріальної допомоги на суму 869 665 грн.

        

          В результаті розгляду всіх звернень, що поступили за 9 місяців 2024 року  588 -  вирішено позитивно на 321 звернень – дано роз’яснення.

          Не вирішених питань немає. Порушень термінів розгляду звернень не було.

 

          Загальним відділом Курненської сільської ради щоквартально проводиться аналіз роботи із зверненнями громадян, які надійшли до ТГ. Це питання заслуховується щоквартально на засіданнях виконкому.

 

          Так, на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року                № 109/2008 розпорядженням сільського голови від 19 грудня 2023 р. № 85/од затверджений графік особистого прийому громадян посадовими особами Курненської територіальної громади.

 

          Розроблено графік виїзних особистих прийомів, в старостинські округи громади на 2024 рік, яких затверджений сільським головою.

         

          За 9 місяців 2024 року сільським головою було здійснено 11 особистих прийомів громадян в Курненській сільській раді.

          Проведено 7 виїзних прийомів громадян по старостинських округах громади, а саме:

          - 24.01.2024 року у Теньківському старостинському окрузі № 8 (на якому було розглянуто 5 звернень);

          - 06.02.2024 року у Тетірському старостинському окрузі № 4 (на якому було розглянуто 7 звернень);

          - 23.04.2024 року у Соколівському старостинському окрузі № 6 (на якому було розглянуто 1 колективне звернення);

          - 01.05.2024 року у Теньківському старостинському окрузі № 8 (на якому було розглянуто 11 звернень);

          - 24.06.2024 року у Великолугівському старостинському окрузі № 3 (на якому було розглянуто 5 звернень).

          - 08.07.2024 року у Великолугівському старостинському окрузі № 3 (на якому було розглянуто 4 звернення).

          - 19.08.2024 року у Соколівському старостинському окрузі № 6 (на якому було розглянуто 2 колективних звернення - скарги).

 

          Під час виїзних прийомів місцеві мешканці мали можливість вирішувати проблемні питання. Також, у відповідності до затверджених графіків, особистий прийом здійснюють секретар сільської ради, перший заступник сільської ради та  старости по старостинських округах. Під час проведення прийомів забезпечено першочерговий прийом пільгових категорій громадян, приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій (АТО/ООС), сім’ї загиблих військовослужбовців, сім’ї військовослужбовців, які зникли безвісти, військовослужбовці ЗСУ, внутрішньо переміщені особи, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

 

          Загальним відділом Курненської сільської ради здійснюється належна реєстрація звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства. Звернення, що надходять до виконкому сільської ради, розглядаються керівництвом і надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду. Фактів невиконання резолюцій керівництва ТГ щодо розгляду звернень громадян не зафіксовано. Випадки безпідставної відмови в задоволенні законних вимог заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень відсутні. Скарг громадян на дії працівників сільської ради та старостинських округів не зафіксовано.

          Загальним відділом щокварталу готуються матеріали  щодо стану роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті сільської ради. З метою удосконалення роботи зі зверненнями громадян та посилення персональної відповідальності виконавців за невчасний та необ’єктивний розгляд звернень постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання вимог законодавства України про звернення громадян.

          Стан роботи із зверненнями громадян перебуває на постійному контролі Курненського сільського голови, його заступника та секретаря ради.

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь