Інформація про Центр надання адміністративних послуг
Відділ "Центр надання адміністративних послуг"
Курненської сільської ради
Адреса: 12031, Житомирська область, Житомирський ройон, с.Курне, вул. Центральна ,1
Телефон:
E-mail: [email protected]
ГРАФІК РОБОТИ | |
ПОНЕДІЛОК | З 08:00 до 17:00 |
ВІВТОРОК | З 08:00 до 17:00 |
СЕРЕДА | З 08:00 до 20:00 |
ЧЕТВЕР | З 08:00 до 17:00 |
П'ЯТНИЦЯ | З 08:00 до 17:00 |
БЕЗ ПЕРЕРВИ НА ОБІД | |
СУБОТА, НЕДІЛЯ | ВИХІДНІ ДНІ |
З метою виконання вимог законодавства та реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг громадянам Курненська сільська рада повідомляє, що відповідно до рішення тридцять другої сесії 8-го скликання №1982 «Про внесення змін до структури та загальної чисельності працівників апарату Курненської сільської ради та її виконавчого комітету, інших виконавчих органів ради» в структурі апарату сільської ради створено відділ «Центр надання адміністративних послуг» Курненської сільської ради. Прийнято рішення тридцять другої сесії 8-го скликання № 1983 «Про затвердження Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Курненської сільської ради», рішення тридцять другої сесії 8-го скликання № 1984 «Про затвердження Регламенту роботи відділу «Центр надання адміністративних послуг» Курненської сільської ради» та рішення тридцять другої сесії 8-го скликання № 1985 «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаватимуться через відділ «Центр надання адміністративних послуг» Курненської сільської ради».
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Курненської сільської ради» надаватиме понад 160 адміністративних послуг, зокрема, у сферах: державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, бізнесу, реєстрації місця проживання, землеустрою, послуг соціального характеру (в т.ч. субсидії, пільги, соціальні допомоги тощо), а також адміністративні послуги, що пов’язані з використанням даних Державного земельного кадастру.