Курненська громада
Житомирська область, Житомирський район

ВАКАНСІЇ, КОНКУРСИ

Оголошення про проведення конкурсу

на посаду керівника

 

Відділ освіти  та гуманітарних питань Курненської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Андріївського ліцею

Найменування закладу: Андріївський ліцей Курненської сільської ради Житомирського району Житомирської області

Місцезнаходження закладу: 12022 с. Андріївка вул. Незалежності, 2 Житомирського  району,  Житомирської області.

Найменування посади: директор.

Умови оплати праці: посадовий оклад, доплати, надбавки встановлюються відповідно до постанови КМУ від 30.08.2002 р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; наказу МОН від 26.09.2005 р. №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», інших нормативних документів.

Кваліфікаційні вимоги до керівника:

Посаду директора закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра(спеціаліста) та стаж педагогічної роботи або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Вичерпний перелік, кінцевий строк і місце подання документів для участі в конкурсі:

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради за адресою: с.Курне, вул.Центральна, 1, Житомирського району, Житомирської області.

Відповідно до чинного законодавства на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, подаються такі документи:
 – заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

– копія паспорта громадянина України;

– копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

– документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

– копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

– довідка про відсутність судимості;

– довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

– мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.
Особа пред’являє оригінали документів, копії яких подаються до конкурсної комісії.

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Кінцевий термін подання документів: 24.12.2024 року.

Контактна особа –Корзун Олена Яківна, головний спеціаліст, телефон (0978598186), електронна адреса: 8383530@ukr.net

 

Положення про конкурс

 

 

ВАКАНСІЇ(станом 01.07.2024р.)

Великолугівський ліцей - вчитель фізики, вчитель англійської мови

Соколівський ліцей - вчитель біології, вчитель української мови та літератури

Андріївський ЗДО "Дзвіночок" - вихователь

Слобідський ЗДО "Малятко" - директор, вихователь

Протокол

Дата опублікування: 17.10.2023 року.

Оголошення про проведення конкурсу

на посаду керівника

Відділ освіти  та гуманітарних питань Курненської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Соколівського ліцею

Найменування закладу: Соколівський  ліцей Курненської сільської ради

Місцезнаходження закладу: 12021 с. Соколів вул. Миру, 4в, Житомирського  району,  Житомирської області.

Найменування посади: директор.

Умови оплати праці: посадовий оклад, доплати, надбавки встановлюються відповідно до постанови КМУ від 30.08.2002 р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; наказу МОН від 26.09.2005 р. №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», інших нормативних документів.

Кваліфікаційні вимоги до керівника:

Посаду директора закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра(спеціаліста) та стаж педагогічної роботи або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Вичерпний перелік, кінцевий строк і місце подання документів для участі в конкурсі:

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради за адресою: с.Курне, вул.Центральна, 1, Житомирського району, Житомирської області.

Відповідно до чинного законодавства на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, подаються такі документи:
 – заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

– копія паспорта громадянина України;

– копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

– документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

– копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

– довідка про відсутність судимості;

– довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

– мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.
Особа пред’являє оригінали документів, копії яких подаються до конкурсної комісії.

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Кінцевий термін подання документів: 17.11.2023 року.

Контактна особа –Корзун Олена Яківна, головний спеціаліст, телефон (0978598186), електронна адреса: [email protected]

Посилання на: Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти

Дата опублікування: 18.10.2021 року.

ОГОЛОШЕННЯ

про конкурс на заміщення вакантних посад директорів «Центрів культурних послуг відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради»

         Відділ освіти та гуманітарних питань оголошує конкурс на заміщення вакантних посад директорів «Центрів культурних послуг відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради».

          Юридичні адреси закладів:  

Центр КП с. Курне, вул. Центральна, буд. 3, Житомирська область

Центр КП с. Стрибіж, вул. Миру, 25, Житомирська область

Центр КП с. Андріївка, вул. Незалежності, 13, Житомирська область

Загальні вимоги до кандидатів: спеціальна освіта в галузі культури і мистецтва або стаж роботи у сфері культури не менше 10 років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особи, які беруть участь в конкурсі, упродовж 15 днів з дня оголошення конкурсу подають такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копії документів про освіту;

Зазначені документи подаються у відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради до 01 листопада 2021 року.

Дата початку приймання документів: 18 жовтня 2021 року

                                                      *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

Дата опублікування: 18.10.2021 року.

                                                                 ОГОЛОШЕННЯ

про конкурс на заміщення вакантної посади директор «Публічної бібліотеки Курненської сільської ради»

         Відділ освіти та гуманітарних питань оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директор «Публічної бібліотеки Курненської сільської ради».

          Юридична адреса закладу:  

Публічна бібліотека Курненської сільської ради с. Курне, вул. Центральна, буд. 3, Житомирська область

Загальні вимоги до кандидатів: відповідна фахова освіта або стаж роботи у сфері культури не менше 10 років, володіє державною мовою та здатна за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особи, які беруть участь в конкурсі, упродовж 15 днів з дня оголошення конкурсу подають такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографію;
  • копію документа, що посвідчує особу;
  • копії документів про освіту;

Зазначені документи подаються у відділ освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради до 01 листопада 2021 року.

Дата початку приймання документів: 18 жовтня 2021 року

                                                          *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь