ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД-ВІН+
Реєстраційнийꢀномерꢀ7018
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД-ВІН+" 45167580
Документи в pdf форматі можна скачати тут
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГУД-ВІН+" 45167580
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
1. Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 03061, місто Київ, пр.Відрадний, будинок 95 380673505255
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність ТОВ «ГУД – ВІН +» полягає в будівництві та подальшій експлуатації
автозаправного комплексу, з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів, на
території с. Улашанівка, Курненської сільської територіальної громади, Житомирського району,
Житомирської області, кадастровий номер земельної ділянки 1825480200:01:000:0347. На АЗК
передбачається здійснення прийому, зберігання і відпуску двох марок бензину, однієї марки
дизельного пального та суміші зрідженого вуглеводневого газу (ЗВГ) пропан-бутан, для покриття
потреб в електроенергії під час аварійного відключення, передбачено встановлення мобільної
дизельної електростанції. Режим роботи АЗК – цілодобовий. Термін експлуатації АЗК з пунктом
сервісного обслуговування водіїв та пасажирів – 60 років. Термін експлуатації резервуарів – 45
років.
Технічна альтернатива 1.
Технічною альтернативою 1 передбачається будівництво та подальша експлуатація АЗК,
орієнтовною потужністю (за кількістю автозаправок на годину)- 80 од/год., 350 од/добу (150
заправок на добу нафтопродуктами, та 200 заправок на добу зрідженими вуглеводневими газами
(ЗВГ). Технологічне забезпечення проектованого АЗК включає у себе: - підземний резервуар
зберігання зрідженого газу ємністю 19,9 м. куб., - підземний резервуар палива ємністю 73 м.
куб., розділений на три відділення по 20 м. куб. і одне 13 м. куб.(резервна секція, для аварійного
зливу нафтопродуктів)
Технічна альтернатива 2.
Технічною альтернативою 2 передбачається будівництво та подальша експлуатація АЗК,
орієнтовною потужністю (за кількістю автозаправок на годину)- 80 од/год., 350 од/добу (150
заправок на добу нафтопродуктами, та 200 заправок на добу зрідженими вуглеводневими газами
(ЗВГ). Технологічне забезпечення проектованого АЗК включає у себе: - наземний резервуар
зберігання ЗВГ(згідно ДБН В.2.5-20:2018 дозволена максимальна місткість резервуарів
наземного зберігання ЗВГ до 10 куб.м.), - підземний резервуар палива ємністю 73 м. куб.,
розділений на три відділення по 20 м. куб. і одне 13 м. куб.(резервна секція, для аварійного зливу
нафтопродуктів).
3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Житомирська обл. Житомирський р-н Улашанівка
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Курненська сільська територіальна громада, Брониківська сільська територіальна громада
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Житомирська обл. Житомирський р-н Улашанівка .
Житомирська область, Житомирський район, Курненська сільська територіальна громада, с.
Улашанівка. ділянка з кадастровим номером 1825480200:01:000:0347. Земельна ділянка
розташована за межами населеного пункту. Земельна ділянка, на якій розташований об’єкт, має
відповідну категорію: землі промисловості, транспорту, зв’язку, енергетики, оборони та іншого
призначення та використовується на правах власності земельної ділянки. Основний в’їзд на
територію комплексу і виїзд передбачено з автошляху М-06(Е 40) Київ - Чоп, у напрямку
Житомира. Варіант розміщення за територіальною альтернативою 1 обраний в якості основного
варіанту.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Житомирська обл. Житомирський р-н Улашанівка .
Не розглядається. Земельна ділянка за адресою Житомирська область, Житомирський район,
Курненська сільська територіальна громада, с. Улашанівка з кадастровим номером
1825480200:01:000:0347. належить ТОВ "ГУД-ВІН+"
4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Реалізація планованої діяльності дасть можливість створити додаткові робочі місця,
забезпечити енергоресурсами автомобілістів та населення, збільшити надходження в місцевий
та державний бюджети, що сприятиме розвитку регіону.
5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності
(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Автомобільний заправний комплекс ТОВ «ГУД – ВІН +» призначений для приймання,
зберігання і заправки автотранспорту зрідженим вуглеводневим газом (суміш пропану та бутану)
та нафтопродуктами (бензин і ДП). У складі АЗК передбачено: - операторська з магазином; -
підземний резервуар зберігання зрідженого газу ємністю 19,9 м. куб., - підземний резервуар
палива ємністю 73 м. куб., розділений на три відділення по 20 м. куб. і одне 13 м. куб.; -
заправних острівців – 7 шт., у тому числі: - паливороздавальних колонок багатопаливних,
продуктивністю 50 л/хв.–5 шт. Колонки двосторонні та мають по чотири заправних пістолети з
кожної сторони для заправки усіма видами палива (бензином кожної марки, дизпаливом та ЗВГ);
- паливороздавальних колонок швидкісних, продуктивністю 120 л/хв.–1 шт. Для працівників АЗК
та відвідувачів, передбачена тимчасова (гостьова) стоянка на 10 м/м. Для забезпечення
функціонування об’єкту під час аварійного відключення енергопостачання, передбачається
встановлення мобільної дизельної електростанції потужністю не менше 70 кВт. - допоміжні
споруди. Зріджений вуглеводневий газ доставляється на АЗК спеціальними автоцистернами
(АЦЗГ). Конструкція резервуару забезпечує захист його герметичності. Зливання газу з
автоцистерни в резервуарний парк здійснюється насосом цистерни або насосом резервуару.
Автоцистерна під час даної операції встановлюється на відстані не менше 5 м від резервуару
зберігання ЗВГ. Зливання ЗВГ здійснюється по шлангах довжиною до 20 м. Внутрішній діаметр
зливно-наливного рукава рідкої фази - 80 мм. Довжина рукава, що підлягає втравлюванню – 0,1
м. Одна операція зливу ЗВГ з цистерни триває 60 хв. Заповнення резервуару відбувається
максимально на 85 %. Максимальний робочий тиск в резервуарі - 1,56 МПа. Запобіжні клапани
налаштовуються на тиск близько 1,68 МПа. Кількість річних заправок не більше 200 разів.
Нафтопродукти доставляються автомобільними цистернами. Зливання нафтопродуктів з
автоцистерни в резервуарний парк здійснюється насосом цистерни. Кількість річних заправок не
більше 80 разів. Орієнтовний річний обсяг палива складає: • бензину А-95 – 1425 м3/рік; •
бензину А-92 – 1425 м3/рік; • дизпалива – 1825 м3/рік; • зрідженого природного газу – 2190 м3/
рік. Загальна площа ділянки, на якій планується реконструкція, становить 0,7075 га. Орієнтовна
потужність (за кількістю автозаправок на годину) - 80 од/год., що відповідає 350 од/добу.
Загальна кількість працюючих - 8 чол. Режим роботи – цілодобово.
6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно із
законодавством України з дотриманням нормативів гранично-допустимих рівнів екологічного
навантаження на природне середовище, санітарних нормативів, охорони праці, пожежної
безпеки, радіаційного контролю, поводження з відходами тощо.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання -нормативної санітарно-захисної зони (СЗЗ) згідно ДСП 173-96 «Державні
санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ України
від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мін’юсті 24.07.1996 р. за №379/1404) із змінами,
внесеними згідно з Наказами МОЗ України №362 від 02.07.2007р., №653 від 31.08.2009р., №952
від 18.05.2018р.; -протипожежних розривів між будівлями та спорудами; -територіальні
обмеження, визначені містобудівною, інженерно-транспортною та промисловою
інфраструктурою (забудовою), яка склалася на території планованої діяльності та поряд з нею.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
З метою мінімізації впливів на довкілля рішення щодо еколого-інженерної підготовки та
захисту території будуть прийматися, базуючись на результатах обстеження ділянки, техніко-
економічних, інженерно-геологічних та топографо-геодезичних вишукуваннях, виготовленні
проектно-кошторисної документації тощо. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації
забезпечуватимуть раціональне використання земляних мас; передбачені заходи протидії
підтопленню, просіданню, активізації екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювані,
захисні заходи.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічні технічній альтернативі 1
щодо територіальної альтернативи 1.
Дотримання проектних рішень в період будівництва і експлуатації, що забезпечуватиме
раціональне використання природних ресурсів. Передбачено охоронні та захисні заходи.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Щодо технічної альтернативи 1 Джерелами потенційного впливу АЗК на довкілля є його
технологічне обладнання : дихальні клапани підземних резервуарів для зберігання
нафтопродуктів та ЗВГ, заправні колонки, зливні пристрої, ДЕС. Можливі впливи планованої
діяльності включають: клімат і мікроклімат - при впровадженні планової діяльності на клімат і
мікроклімат активних і масштабних впливів не передбачається. Вплив планової діяльності на
клімат та мікроклімат під час встановлення обладнання визначається виділенням парникових
газів при згоранні палива у двигунах внутрішнього згоряння автотранспорту та спецтехніки.
Вплив має тимчасовий характер; повітряне середовище - викиди забруднюючих в період роботи
технологічного устаткування: резервуари для зберігання палива, паливо-роздавальні колонки,
дизельгенератор та автотранспорт на території. Вплив на атмосферне повітря очікується
допустимий, в межах ГДК атмосферного повітря населених місць. Концентрації шкідливих
речовин в повітрі не повинні перевищувати нормативів відповідних ГДК; геологічне
середовище - будівництво та експлуатація проєктованого об’єкту не спричинить змін геологічної
та структурно-тектонічної будови в даній місцевості; не призведе до виникнення карстових і
селевих явищ, зсувів; не викличе змін стану і властивостей масивів порід, що призводять до
деформації земної поверхні. В ході експлуатації проєктованого об'єкта додаткового екологічного
навантаження на геологічне середовище не передбачається. У зв'язку з відсутністю
наднормативного впливу проєктованого об'єкта на геологічне середовище, заходи по
запобіганню або зменшенню розвитку геологічних процесів або явищ проєктом не
передбачаються; водне середовище - вплив на водне середовище буде здійснюватися внаслідок
використання води на господарсько-побутові та протипожежні потреби, відведення
господарсько-побутових та поверхневих дощових стічних вод; ґрунти, земельні ресурси –
порушення верхнього шару ґрунту під час проведення робіт в межах нормативних вимог. В
процесі експлуатації АЗК можливе забруднення ґрунту в результаті проливу нафтопродуктів при
здійснені технологічних операцій, а також відходами при будівництві та експлуатації. З метою
запобігання негативного впливу на ґрунт планованою діяльністю передбачається оснащення
території контейнерами для побутових відходів, поводження з відходами здійснюється згідно
вимог нормативних документів. Заправку машин передбачено проводити в спеціально відведених
і обладнаних місцях. Передбачена локалізація можливих аварійних розливів при здійснені
операцій по зливу рідкого палива. Зелені зони огороджені, що виключає змивання ґрунту на
дорожнє покриття під час проливних дощів. Планування ділянки повністю забезпечує відведення
зливових вод, створює умови, що перешкоджають застою зливових вод. Негативного впливу і
нанесення збитку земельним ресурсам району не передбачається, а також не вплине на стан
ґрунтів, і не приведе до зміни механічних, водно-фізичних і інших їхніх властивостей. Вплив на
земельні ресурси очікується допустимий; управління відходами – виробничі, експлуатаційні
відходи передбачено використовувати в технологічних процесах підприємства, передавати
стороннім організаціям згідно з укладеними договорами, при наявності дозволу на здійснення
операцій з оброблення відходів. Будівельні відходи розміщуються в місці видалення відходів
підприємства. Побутові відходи передаються згідно укладених договорів спеціалізованим
організаціям; рослинний і тваринний світ - об’єкти природно-заповідного фонду та курортні
зони в районі, та в безпосередній близькості до об’єкту відсутні. Вплив на рослинний та
тваринний світ очікується в межах нормативних вимог; навколишнє соціальне середовище –
позитивний вплив завдяки діяльності підприємства з надання послуг по заправці автомобілів
якісним пальним, створенню додаткових робочих місць, збільшенню надходжень у місцевий та
державний бюджети. Пам'ятники історії, культури, природоохоронні і археологічні об'єкти в
межах ділянки розміщення підприємства та поруч з ним відсутні; навколишнє техногенне
середовище – район розташування майданчика, де передбачена планована діяльність,
характеризується наявністю дорожньої інфраструктури. В результаті планованої діяльності
порушення експлуатаційної надійності та безпеки прилеглих техногенних об'єктів не очікується.
Прогнозовані впливи будуть визначені за результатами подальших досліджень та програми
моніторингу.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно, як до технічної альтернативи №1, крім впливу на повітряне середовище, оскільки
встановлення наземного резервуару ЗВГ можливе лише об’ємом до 10 куб.м., що збільшує
кількість доставок ЗВГ на АЗК, що у свою чергу призведе до збільшення кількості викидів
забруднюючих речовин в атмосферне повітря при зливно/наливних операціях.
щодо територіальної альтернативи 1.
Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля можливі на території ведення
господарської діяльності: Житомирська область, Житомирський район, Курненська сільська
територіальна громада, с. Улашанівка. ділянці з кадастровим номером 1825480200:01:000:0347,
автошлях М-06(Е 40) Київ – Чоп у напрямку Рівного. У зону впливу також може потрапити
Брониківська сільська територіальна громада, т.я. ділянка знаходиться близько до лінії
розмежування Курненської та Брониківської ТГ. Санітарно – захисна зона для даного об’єкту
встановлена на рівні 100 м та витримується по відношенню до житлово – громадської забудови.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів,
які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити
відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка
вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу
центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму
нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів
їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних)
15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля;
гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції
(ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких
становить 50 метрів і більше;"
10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому
числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав,
довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених
держав).
Підстав немає
11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту
з ОВД виконується у відповідності до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від
23.05.2017 № 2059-VIII.
12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і,
отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на
довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової
інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості
під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного
впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що
враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої
діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на
довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість
провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на
довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для
участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації
інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії
розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на
довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше
25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції
до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у
громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки
впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі
відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення
звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті
уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у
пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу
досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та
розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в
Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом
трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм
підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під
час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати
частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі
громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає
включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до
звіту з оцінки впливу на довкілля.
14. Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Дозвіл на виконання будівельних робіт
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Державною інспекцією архітектури та містобудування України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та
рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації ,
10014, м. Житомир, вул. Театральна, 17/20, [email protected], (0412) 47-25-36, Семенюк
Микола Миколайович