Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що з метою
забезпечення своєчасного отримання інформації про податкові зобов'язання, які
виникають у платника податку впродовж бюджетного року, та сплати податків
до бюджетів усіх рівнів пропонуємо Вам розглянути питання щодо можливості
отримання документів через Електронний кабінет засобами електронного
зв'язку в електронній формі шляхом подання відповідної заяви.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву
про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється
засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог
законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи
та електронний документообіг» із змінами, та доповненнями та від 5 жовтня
2017 року №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі
послуги» із змінами та доповненнями.
Форма Заяви про бажання отримувати документ через Електронний
документ затверджена наказом Міністерства фінансів України від
14.07.2017№637 (зі змінами та доповненнями).
Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет
надсилається за ідентифікаторами форм F1391602 для фізичних осіб.