Курненська громада
Житомирська область, Житомирський район

Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет

Дата: 24.01.2025 08:57
Кількість переглядів: 347

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що з метою
забезпечення своєчасного отримання інформації про податкові зобов'язання, які
виникають у платника податку впродовж бюджетного року, та сплати податків
до бюджетів усіх рівнів пропонуємо Вам розглянути питання щодо можливості
отримання документів через Електронний кабінет засобами електронного
зв'язку в електронній формі шляхом подання відповідної заяви.
Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву
про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється
засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог
законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи
та електронний документообіг» із змінами, та доповненнями та від 5 жовтня
2017 року №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі
послуги» із змінами та доповненнями.
Форма Заяви про бажання отримувати документ через Електронний
документ затверджена наказом Міністерства фінансів України від
14.07.2017№637 (зі змінами та доповненнями).
Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет
надсилається за ідентифікаторами форм F1391602 для фізичних осіб.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь