Курненська громада
Житомирська область, Житомирський район

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 07.02.2025 12:01
Кількість переглядів: 111

 

Додаток 2 

до Порядку передачі документації для 

надання висновку з оцінки впливу на 

довкілля та фінансування оцінки 

впливу на довкілля 

Дата: 

(дата офіційного опублікування в Єдиному 

реєстрі з оцінки впливу на довкілля 

(автоматично генерується програмними 

засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки 

впливу на довкілля не зазначається 

суб’єктом господарювання) 

Реєстраційний номер 10119 

(реєстраційний номер справи про оцінку 

впливу на довкілля планованої діяльності 

(автоматично генерується програмними 

засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки 

впливу на довкілля, для паперової версії 

зазначається суб’єктом господарювання) 

ПОВІДОМЛЕННЯ 

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО-НВ" 32015568 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) 

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 1. Інформація про суб’єкта господарювання. 

Україна, 03115, місто Київ, пр.Берестейський, будинок 121, корпус В, приміщення 107 Тел: (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 

2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. 

Планована діяльність, її характеристика. 

ТОВ «Агро-НВ» код ЄДРПОУ – 32015568 Юр. адреса: 03115 м. Київ, проспект Берестейський , 121 корпус В приміщення 107. Телефон: 067-406-96-09 Електронна пошта: shovkoplyasv @ulf.com.ua Планованою діяльністю передбачається експлуатація складу паливо мастильних матеріалів (ПММ) за адресою: Житомирська обл, Житомирський р-н, Курненська територіальна громада, смт. Курне, вул. Транзитна, 6. 

Технічна альтернатива 1. 

Експлуатація складу паливо-мастильних матеріалів (ПММ) ТОВ «Агро-НВ» призначеного для зберігання та реалізації світлих нафтопродуктів за адресою: Житомирська обл, Житомирський р н, Курненська територіальна громада, смт. Курне, вул. Транзитна, 6. Для здійснення операцій по прийому, зберіганню рідкого моторного палива облаштований резервуарний парк з надземних резервуарів для зберігання дизельного палива. Загальний об’єм резервуарного парку становить 12 000,0 м3.

Технічна альтернатива 2. 

В зв’язку з тим, що склад ПММ є вже діючим об’єктом технічне переоснащення не передбачається. Можливим варіантом розгляду є підземне розміщення резервуарів зберігання палива. 

3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. 

Житомирська обл. Житомирський р-н Курне Транзитна, 6 

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Курненська територіальна громада 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Житомирська обл., Житомирський р-н, Курне, . 

Існуючі потужності складу ПММ ТОВ «Агро-НВ» знаходяться за адресою: Житомирська обл, Житомирський р-н, Курненська територіальна громада, смт. Курне, вул. Транзитна, 6. Санітарно захисна зона для даного об’єкту становить 100 метрів, та витримується по відношенню до житлово-громадської забудови. Земельна ділянка за розташуванням та функціональним призначенням відповідає намірам планованої діяльності, відсутні принципові обмеження щодо її здійснення. Кадастровий номер земельної ділянки 1825482600:09:000:0208. Площа – 5,9052 га. Цільове призначення – для розміщення та експлуатації будівель і споруд додаткових транспортних послух та допоміжних операцій. Планована діяльність передбачена на території та в межах діючого складу ПММ. 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Житомирська обл., Житомирський р-н, , . 

Альтернативні варіанти розташування не розглядалася оскільки склад ПММ існуючий об’єкт, а земельна ділянка відповідає цільовому призначенню. Додатково земельна ділянка перебуває в оренді ТОВ «Агро-НВ» (ВИТЯГ з Державного реєстру речових прав № 360559709 від 29.12.2023р на земельну ділянку кадастровий номер 1825482600:09:000:0208). 

4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. 

Метою роботи складу ПММ є надання послуг по зберігання та реалізації палива. Соціально економічний вплив від діяльності підприємства носить позитивний характер. Основними позитивними факторами є можливість поповнення місцевого бюджету (в т. ч. сплати, орендної плати за землю, створення робочих місць для населення, яке проживає в межах розташування даного підприємства). 

5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). 

Склад паливо-мастильних матеріалів (ПММ) ТОВ «Агро-НВ» знаходяться за адресою: Житомирська обл, Житомирський р-н, Курненська територіальна громада, смт. Курне, вул. Транзитна, 6. Планована діяльність складу ПММ полягає в прийомі і зберіганні світлих нафтопродуктів зокрема дизельного палива. Для приймання та зберігання дизельного палива встановлені 8 (вісім) резервуарів для зберігання дизельного палива. Резервуар об’ємом 2000 м3 – 4 штуки (надземні) Резервуар об’ємом 1000 м3 – 4 штуки (надземні). Загальний об’єм

резервуарного парку становить 12 000,0 м3. Заповнення кожного резервуару виконується герметично через зливну трубу в нижню його частину. Для наливу та видачі палива передбачений – стояк автоналивний телескопічний САТ-100 (2шт.). Орієнтовний річний оборот палива становить: 24 000 м3/рік. 

6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. 

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу на природні комплекси прилеглої території, містобудівними умовами та обмеженнями. Санітарно захисні зони встановлюються згідно з Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення. Щодо планованої діяльності: - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання умов «Водного кодексу України» - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); 

щодо технічної альтернативи 2. 

За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення. Щодо планованої діяльності: - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання ГН 2.2.6- 184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання умов «Водного кодексу України» - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); 

щодо територіальної альтернативи 1. 

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з Законами і Кодексами України, міжнародними конвенціями і угодами, ратифікованими Україною відносно охорони довкілля, а також згідно з Звітом з «Оцінки впливу на довкілля» щодо впливу на природні комплекси прилеглої території, містобудівними умовами та обмеженнями. Санітарно захисні зони встановлюються згідно з Державними санітарними правилами планування та забудови населених пунктів. За діючим природоохоронним законодавством усі різновиди впливів

повинні, не перевищувати граничнодопустимі концентрації та не спричиняти розвиток захворюваності місцевого населення. Щодо планованої діяльності: - Дотримання Закону України «Про охорону атмосферного повітря» в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання ГН 2.2.6-184-2013 «Орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць»); - Дотримання нормативів гранично допустимих викидів відповідно до наказу Мінприроди від 27.06.06р. №309; - Дотримання Закону України «Про управління відходами», в частині що стосується планованої діяльності; - Дотримання Наказу МОЗ України № 463 від 22.02.2019р «Про затвердження Державних санітарних норм допустимих рівнів шуму в приміщеннях житлових та громадських будинків і на території житлової забудови»; - Дотримання умов «Водного кодексу України» - Дотримання нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування і забудови населених місць» (затвердженого наказом МОЗ від 19.06.1996 р. №173, зареєстрованого у Мінюсті 24.07.1996 р. за №379/1404); 

щодо територіальної альтернативи 2. 

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи 

7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. 

Еколого-інженерна підготовка передбачає: раціональне використання природних ресурсів, буде передбачено заходи по охороні праці, відновлюючі, захисні заходи, компенсаційні заходи.. Дотримання СЗЗ та охоронних зон. В рамках проекту виконаються еколого-інженерні вишукування, а саме: інженерно-геологічні, інженерно-геодезичні, екологічні дослідження екосистем, тваринного та рослинного світу та ін. За результатами вишукувань приймаються рішення щодо інженерної підготовки та захисту території. - планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - підготовка під’їзних шляхів; - встановлення попереджувальних, захисних та огороджувальних конструкцій. - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; 

щодо технічної альтернативи 2. 

- планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - підготовка під’їзних шляхів; - встановлення попереджувальних, захисних та огороджувальних конструкцій. - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; 

щодо територіальної альтернативи 1. 

- планувальні роботи та організація поверхневого стоку; - збір та відведення стоків та відходів; - підготовка під’їзних шляхів; - встановлення попереджувальних, захисних та огороджувальних конструкцій. - влаштування твердого покриття; - оснащення засобами пожежогасіння; - облаштування блискавкозахистом та заземленням; 

щодо територіальної альтернативи 2. 

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи. 

8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: 

щодо технічної альтернативи 1. 

Повітряне середовище - джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації

об’єкта будуть дихальні клапани резервуарів зберігання палива. Ґрунти – при експлуатації об’єкта вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. Відходи збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, шкідливих впливів при цьому не відбуватиметься. Водне середовище – водовідведення дощових та талих вод буде здійснюватися у накопичувач після попередньої їх очистки. Скид стічних вод у поверхневі водні об’єкти не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – відсутній, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні. Заповідні об’єкти – заповідні об’єкти в районі розміщення об’єкта планової діяльності відсутні. Вплив на техногенне середовище - на житлово-цивільні, промислові об’єкти та інші елементи техногенного середовища планова діяльність за умови дотримання вимог протипожежної безпеки в межах допустимого. Шум - межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень. 

щодо технічної альтернативи 2. 

Повітряне середовище - джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть дихальні клапани резервуарів зберігання палива. Ґрунти – при експлуатації об’єкта вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. Відходи збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, шкідливих впливів при цьому не відбуватиметься. Водне середовище – водовідведення дощових та талих вод буде здійснюватися у накопичувач після попередньої їх очистки. Скид стічних вод у поверхневі водні об’єкти не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – відсутній, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні. Заповідні об’єкти – заповідні об’єкти в районі розміщення об’єкта планової діяльності відсутні. Вплив на техногенне середовище - на житлово-цивільні, промислові об’єкти та інші елементи техногенного середовища планова діяльність за умови дотримання вимог протипожежної безпеки в межах допустимого. Шум - межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень. 

щодо територіальної альтернативи 1. 

Повітряне середовище - джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта будуть дихальні клапани резервуарів зберігання палива. Ґрунти – при експлуатації об’єкта вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. Відходи збиратимуться та передаватимуться спеціалізованим організаціям для подальших операцій відповідно до чинного законодавства, шкідливих впливів при цьому не відбуватиметься. Водне середовище – водовідведення дощових та талих вод буде здійснюватися у накопичувач після попередньої їх очистки. Скид стічних вод у поверхневі водні об’єкти не передбачається. Вплив на рослинний і тваринний світ – відсутній, заповідні об’єкти в зоні впливу відсутні, цінних насаджень на території немає, шляхи міграції тварин відсутні. Заповідні об’єкти – заповідні об’єкти в районі розміщення об’єкта планової діяльності відсутні. Вплив на техногенне середовище - на житлово-цивільні, промислові об’єкти та інші елементи техногенного середовища планова діяльність за умови дотримання вимог протипожежної безпеки в межах допустимого. Шум - межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень. 

щодо територіальної альтернативи 2. 

Відсутні за відсутності територіальної альтернативи 

9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити

відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Друга категорія 

4 Енергетичну промисловість Енергетичну промисловість: зберігання та переробка вуглеводневої сировини (газу природного, газу сланцевих товщ, газу, розчиненого у нафті, газу центрально-басейнового типу, газу (метану) вугільних родовищ, конденсату, нафти, бітуму нафтового, скрапленого газу); поверхневе та підземне зберігання викопного палива чи продуктів їх переробки на площі 500 квадратних метрів і більше або об’ємом (для рідких або газоподібних) 15 кубічних метрів і більше; промислове брикетування кам’яного і бурого вугілля; гідроелектростанції на річках незалежно від потужності; гідроакумулюючі електростанції (ГАЕС); вітрові парки, вітрові електростанції, що мають дві і більше турбіни або висота яких становить 50 метрів і більше;" 

10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). 

Підстав немає 

11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності із ст.6 Закону України „Про оцінку впливу на довкілля” № 2059-VІІІ від 23 травня 2017 року. 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: 

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; 

проведення громадського обговорення планованої діяльності; 

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; 

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; 

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. 

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. 

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на

довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. 

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. 

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. 

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 

13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. 

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

14. Рішення про провадження планованої діяльності. 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде 

- отримання: Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) 

що видається Департаментом екології та природних ресурсів Житомирської ОДА

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 

15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до 

Департамент екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації , Поштова адреса: 10014, м. Житомир, вул. Театральна, 17/20,, Електронна пошта: pryroda @eprdep.zht.gov.ua,, Телефон +38 (0412) 47-25-36, Контактна особа - Заступник директора Департаменту - начальник управління оцінки впливу на довкілля та регулювання у сфері земельних і водних відносин Семенюк Микола Миколайович 

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь