Курненська громада
Житомирська область, Житомирський район

ЗВІТ ПРО РОБОТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТА ЇЇ ВИКОНАЧОГО КОМІТЕТУ ЗА БЕРЕЗЕНЬ 2025 РОКУ

Дата: 10.04.2025 08:32
Кількість переглядів: 59

ЗВІТ

ПРО РОБОТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТА ЇЇ ВИКОНАЧОГО КОМІТЕТУ

ЗА БЕРЕЗЕНЬ 2025 РОКУ

 

          Повномасштабне вторгнення росії на територію України вплинуло на громадянське суспільство, напрямки державотворення та умови діяльності. Війна внесла негативні корективи в життя кожного громадянина та всього соціально-економічного життя громади та України.

          Не зважаючи на всі ці фактори, сільська рада, виконавчий комітет та депутатський корпус робимо усе від нас залежне, аби наша громада розвивалася.

          Створення умов для забезпечення життєво важливих потреб та законних інтересів населення є одним із завдань громади, тому протягом січня 2025 року основні напрями діяльності сільської ради були спрямовані на забезпечення комплексного соціально-економічного та культурного розвитку відповідної території, надання соціальних послуг населенню, забезпечення законності, громадської безпеки, правопорядку, охорона прав, свобод і законних інтересів громадян, соціальний захист населення та захист прав місцевого самоврядування, а саме:

 

ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ

          За лютий місяць фінансовим відділом виконано:

          - внесення змін до паспортів бюджетних програм по установі, та перевірка по головним розпорядникам сільської ради за 2025 рік;

          - звіт про виконання паспорта бюджетної програми на 2024 рік, перевірка звітів про виконання паспортів по головних розпорядниках за 2024 рік та подано для оприлюднення на сайті громади;

          - проєкт рішення до сесії  № 2364 від 05.03.2025 р. «Про внесення змін до бюджету Курненської сільської територіальної громади на 2025 рік, та формування в програмі IAC «LOGIKA» для МФУ;

          -  внесення змін до  річних та помісячних розписів на 2025 рік, по доходах 4 шт., по видатках 8 шт., по джерелах 1 шт;

          -  перевірка  по головних розпорядниках  та формування консолідації до МФО   в програмі  IAC «LOGIKA» слідуючої звітності: інформація щодо ліквідності,  галузеві звіти: розрахункова потреба на оплату  праці по закладах загальної середньої освіти, галузеві звіти по касових видатках (охорона здоров’я).

          Формування в програмі IAC «LOGIKA»  та подача до МФО слідуючої інформації: розподіл вільних залишків, розподіл коштів від перевиконання доходів, про стан фінансування соціальних виплат. 

          Протягом місяця до Департаменту фінансів Житомирської ОДА була подана така інформація:

          - про витрати спрямовані  щодо виконання завдань відсічі збройної агресії РФ;

          - про видатки на оздоровлення та відпочинок  дітей;

          - про надання матеріальної допомоги з місцевого бюджету;

          - звіт щодо заборгованості виплати заробітної плати;

          - інформація щодо виконання доходів  загального фонду (без врахування міжбюджетних трансфертів);

          - інформація щодо стану виконання доходної частини бюджету громади в цілому та за основними джерелами надходжень (ПДФО, плата за землю, єдиний податок);

          - оперативні дані про стан розрахунків установ, які фінансуються із загального фонду бюджетів територіальних громад за комунальні послуги та енергоносії;

          - аналіз узагальнених показників стану дебіторської та кредиторської заборгованості  бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів  на підставі форми №7 мб «Звіт про бюджетну заборгованість»;

          - звіт до Житомирської РДА про фактичне надходження платежів до спеціального фонду по екологічному податку;

          - звіт про стан реалізації державної регуляторної політики.

          Протягом місяця виконувались доручення сільського голови, щоденно формували доходи, видатки, та залишки коштів по громаді.

         Отримано та опрацьовано вхідної документації в кількості 26 шт., підготовлено вихідної кореспонденції в кількості 12 шт. Підготовлено та видано 2  розпорядчі документи  по кадровій діяльності по фінансовому відділу.

         Протягом місяця було  сформовано та подано до СДО 53 розпорядження про виділення коштів, платіжні документи по субвенціях до Житомирського обласного та Пулинського селищного бюджетів, до державних бюджетів військовим частинам на виконання завдань щодо відбиття збройної агресії росії та оборони території України. Формування документів для звірки в УДК в Пулинському районі (доходи, видатки, фінансування). 

          Головним спеціалістом по бухгалтерському обліку було:    

          - місячна звітність до УДК в Пулинському районі по  фінансовому відділу  3 форми;

          - КУ «Центр надання соціальних послуг», 1 форма;

          - аванс (юридичні, фінансові, платіжні доручення, відомості) по  фінансовому відділу, КУ «Центр надання соціальних послуг», та по фахівцю по  супроводу ветеранів. Протягом місяця здійснювався ряд закупівель через систему «Прозоро».

          - нарахування заробітної плати: фінансовий відділ, КУ «Центр надання соціальних послуг».

          Подано звіти до Державної фіскальної служби:

          - по відділу та КУ «Центр надання соціальних послуг» в складі:

          - звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № ДФ 4) – 1 форми звітності;      

          - звіти про податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) – 1 форми звітності;

          - звіт про трудові відносини – 1 форма звітності;

          - звіт про наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям – 1 форми звітності.        

          До Державної статистики подана 1 форма.

          Надання даних для  інформації про виплату заробітної плати, та надання розрахунку для виплати відрядних та заробітної плати фахівцю із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.

 

ВІДДІЛ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ

          За березень 2025 року відділом економічного розвитку та інвестицій підготовлено: 2 проєкти розпоряджень сільського голови та 2 проєкти рішення виконавчого комітету сільської ради.

          Для використання та врахування в роботі протягом звітного періоду отримано близько 55 листів та інших документів з Житомирської обласної військової адміністрації, обласної ради та інших органів державної влади.

          На запити профільних Міністерств, Департаментів, голови та заступників голови ОДА, на запити органів державної влади, суб’єктів господарювання та громадян підготовлено та надіслано близько 30 відповідей та листів. Дали відповідь на два депутатські запити.

          В березні  розпочалася робота в проєкті «ЕКОНОМІКА СОЛІДАРНА – інструмент соціально-професійної інтеграції» (Польща).

          Розпочали участь в онлайн-курсі «Діалоговий підхід. Принципи та практичне застосування», який проводиться Фондом «Освіта для демократії». Будемо навчатись найближчі 6 тижнів.

          Розпочали роботу з #InfoTeenUa. Це естонсько-український проєкт, що допомагає українській молоді стати сильнішими перед інформаційною війною. Мета проєкту - підтримати зусилля українського уряду та суспільства у боротьбі з російською та проросійською пропагандою шляхом обміну досвідом між Естонією та Україною.

          Взяли участь у роботі протиепізоотичної комісії, розглядали випадок поширення африканської чуми.

          Взяли участь в засіданні міжвідомчої комісії по факту скарги жителів села Соколів на підприємств «ОЛ. АГРО - СВІТ» з приводу діяльності свиноферми.

 

ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ

          Працівниками відділу освіти та гуманітарних питань протягом березня 2025 року отримано та опрацьовано вхідної документації – 38 документів, підготовлено вихідної кореспонденції – 17. Підготовлено та видано 32 розпорядчих документів: з основної діяльності – 4; з адміністративно-господарської – 14; з кадрових питань тривалого терміну зберігання – 10; з кадрових питань короткотривалого терміну зберігання – 2.

          Начальником відділу 24-27 березня пройдено навчання в Житомирському РЦПК на тему: «Ефективна комунікація з громадськістю в публічному управлінні».

          06.03.2025 – вебінар «Фінансова інклюзія як важливий аспект керування власними грошима».

          06.03.2025 – онлайн презентація спеціальної доповіді Уповноваженого Верховної ради України з прав людини щодо доступу до освіти дітей та молоді з тимчасово окупованих територій України.

          10 березня – вебінар на тему: «Субвенція на придбання шкільних автобусів та обладнання класів НУШ у 2025 році».

          11 березня – онлайн-тренінг «Депресивний стан, його ознаки та способи подолання».

          14 та 17 березня – вебінари на тему: «Конкурсний відбір підручників для 1 та 2 класів на 2025 рік».

          17 березня – вебінар на тему: «Конкурсне замовлення підручників на порталі АІКОМ».

          27 березня – головним спеціалістом відділу пройдено навчання в Житомирському РЦПК на тему: «Запобігання професійному вигоранню публічних службовців».

          Бухгалтерією відділу освіти та гуманітарних питань проаналізовано використання електроенергії, ДП і  деревини паливної за березень 2025 року. Подано звіти до Департаменту освіти і науки Житомирської ОДА про використання субвенцій на оплату праці педагогічних працівників, доплату педагогічним працівникам за роботу в несприятливих умовах праці, субвенції для ООП, субвенції на оплату за харчування учнів 1-4 класів. Здійснено нарахування і виплату заробітної плати в повному обсязі та своєчасно, нарахування та виплату за листками тимчасової непрацездатності 25 працівникам.

          Оголошено на PROZORRO та здійснено ряд закупівель.

          20 березня – спільно із спеціалістами  відділу державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Житомирського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області 20-21 березня 2025 року було здійснено контроль за дотриманням санітарно-протиепідемічного режиму та постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках(НАССР) на харчоблоках закладів освіти громади, а саме: правил приймання та зберігання продуктів харчування; технології приготування страв; правил миття кухонного та столового посуду, інвентаря та обладнання; дотримання правил особистої гігієни; ведення документації з організації харчування тощо. Під час здійсненого контролю встановлено, що організація харчування в закладах освіти Курненської ТГ здійснюється відповідно до санітарного законодавства та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку (Постанова № 305), приготування готових страв здійснюється з дотриманням норм харчування  і процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках(НАССР). Проте виявлено ряд незначних порушень та недоліків.

          18 березня  підведено підсумки обласного конкурсу добрих практик освітян Житомирщини «Сучасна освіта – 2025». Вчителі Великолугівського ліцею Грищук Г.А., Довженко Т.О. та  Трохліб О.Г., які підготували розробки і представили свій педагогічний досвід, отримали дипломи ІІ ступеня.

          06 березня у Великолугівському ліцеї було проведено відкритий урок з англійської мови у 6 класі для вчителів закладів загальної середньої освіти.

          Протягом березня було проведено та підведено підсумки обласних конкурсів, в яких учні закладів загальної середньої освіти стали учасниками та призерами.

          В обласному конкурсі дитячого малюнка  «Зоологічна галерея» учні філії селища Курне Курненського ліцею Ільченко Юлія та учні Стрибізького ліцею: Дарина Острогляд, Поліна Туровська, Евеліна Лось, Аліса Скоромна, Оксана Козловська отримали подяки.

          За підсумками конкурсу «Ліна Костенко. Поетеса епохи» учні Старомайданської філії Стрибізького ліцею: Дмитро Бандилко, Ангеліна Грищук, Вікторія Бандилко, Ангеліна Корнійчук, Ольга Паночко та учні Тетірського ліцею Бітула Аліна, Гарбовська Аделіна, Талько Олександр, Швайківська Альона  отримали подяки.

          Агітколектив Стрибізького ліцею «Світ у долоньках» зайняв ІІІ місце  в обласному конкурсі «Земля – наш спільний дім».

Дипломи учасників XXIV обласної виставки-конкурсу «Космічні фантазії» отримали учениця Андріївського ліцею Сич Тетяна та учениця Тетірського ліцею Клепус Вероніка.

          Учениця Стрибізького ліцею Римарева Катерина отримала диплом за виконавську техніку на VI Обласному конкурсі виконавців художнього слова, присвяченому 211 річниці від дня народження Тараса Шевченка «Єднаймо Україну Тарасовим словом», який проходив у стінах Житомирського фахового коледжу культури і мистецтв ім. Івана Огієнка.

          За підсумками XVIII обласної виставки-конкурсу «Паперовий світ» дипломи учасників отримали учні Андріївського ліцею Янчевська Юлія, Цілик Ольга та учень Великолугівського ліцею Сидорчук Захар.

          Учениця Великолугівського ліцею Купчинська Каріна отримала диплом ІІ ступеня у виставці-конкурсі «Чарівний пензлик», а учні Стрибізького ліцею Корнійчук Іван, Кравчук Олександра та Андріївського ліцею Сич Тетяна дипломи учасників конкурсу.

          В обласному конкурсі «Чуття єдиної родини» учениця Тетірського ліцею Ковбасюк Ліана отримала диплом учасника та два дипломи І ступеня, а учениця Великолугівського ліцею Желізняк Софія – диплом ІІІ ступеня.

          01 березня команда Курненської ТГ взяла участь в  обласному  благодійному товариському турнірі «Весна 2025» з волейболу серед жіночих команд, який проходив  в селищі Городниця.

          04 березня  в фінальних іграх Чемпіонату  ГО ЖТО ВФСТ «Колос» з футзалу серед дівчат 2010-2011, 2012-2013 р.н. під девізом: «Хто ти, майбутній Олімпієць?», який проходив в м. Коростень, дві команди Курненської ТГ стали бронзовими призерами.

           06 березня  команда Курненської ТГ  в чемпіонаті  ГО ЖТО ВФСТ «Колос» з футзалу серед юнаків 2010-2011 р.н. під девізом: «Хто ти, майбутній Олімпієць?», який проходив в м. Радомишль, посіли 4 місце.

          Протягом березня 2025 року команди переможці ІІ етапу змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» брали участь в ІІІ етапі фізкультурно-оздоровчого заходу  «Пліч-о-пліч» Всеукраїнські шкільні ліги» серед учнів Курненської громади під гаслом «Переможемо разом».

          Учні Стрибізького ліцею брали участь в змаганнях:

          - зі спортивного орієнтування (02 березня, м. Житомир)

(серед хлопців старшої вікової групи Мартинчук Володимир виборов ІІІ місце).

           Учні Курненського ліцею:

          - з баскетболу серед юнаків 5-9 кл. (13 березня, селище Черняхів)

(команда виборола І місце);

          - з футзалу серед дівчат 5-9 кл. (11 березня , с. Курне);

          - з  гандболу (18 березня, м. Житомир).

          Учні Тетірського ліцею :

          - з  футзалу серед дівчат 5-9 кл.  (03 березня, селище Романів);

          - з волейболу серед юнаків 9-11 кл. (06 березня, с. Березівка);

          - з футзалу серед юнаків 9-11 кл. (07 березня, селище Черняхів).

          Учні Андріївського ліцею:

          - з баскетболу серед дівчат 9-11 кл. (05 березня, селище Пулини);

          Учні Старомайданської філії Стрибізького ліцею :

          - з футзалу серед юнаків 5-9 кл. (11 березня, с. Курне).

          11 березня на базі Курненського ліцею проведено зональні змагання «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» з футзалу серед юнаків та дівчат 5-9 класів. Брали участь команди Курненської, Новоборівської, Березівської, Пулинської, Хорошівської та Черняхівської громад. Команда юнаків Старомайданської філії Стрибізького ліцею та команда дівчат Курненського ліцею вибороли І місця.

24 березня під час фінальних змагань «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» з футзалу, які проходили в м. Житомир, команда юнаків Старомайданської філії Стрибізького ліцею виборола ІІ місце, а команда дівчат Курненського ліцею – ІІІ місце.

          17 березня команда Курненського ліцею у фінальних змаганнях «Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги» з баскетболу серед юнаків 5-9 кл.  стала бронзовим призером.

         14-16 березня на базі Стрибізького ліцею проведено 23-й Чемпіонат області зі спортивного (пішохідного) туризму у закритих приміщеннях серед учнівської молоді. Команда Стрибізького ліцею посіла ІІ загальнокомандне місце.

          15 березня команда Стрибізької ДЮСШ  взяла участь у відкритому Чемпіонаті Пулинської ТГ з настільного тенісу серед юнаків і дівчат 2008-2010р.н. та 2011р.н. і молодші. В молодшій віковій категорії: Скоромна Аліса – І місце, Загацька Катерина – ІІІ місце, Стасюк Сергій –  IV місце. В старшій віковій категорії: Валерія Грибенюк – IV місце.

          27 березня команда Стрибізької ДЮСШ  стали переможцями обласного турніру з футболу серед дівчат у віковій категорії  WU-12 «Пролісок – 2025».

          У закладах освіти громади проведено ряд заходів: бесіда «Чому я маю цінувати працю людей, які мене оточують», свято «День Землі – бережливе ставлення до ресурсів», диспут «Обов’язок. Відповідальність», бесіда на профорієнтаційну тематику «Ким бути?», виховний захід «14 березня Міжнародний день числа «Пі»», бесіда «Вогонь на службі у людей. Як запобігти пожежі. Причини виникнення пожеж», вікторина «Життєвий і творчий шлях Т. Шевченка», бесіди про дотримання учнями правил з техніки безпеки на весняних канікулах.

          Середня кількість дітей, що відвідували заклади дошкільної освіти у березні  складає:

Андріївський ЗДО «Дзвіночок»      11

Великолугівський ЗДО «Україночка»      9

Курненський ЗДО «Капітошка»     7

сел.Курне ЗДО «Веселка»     10

Стрибізький ЗДО «Сонечко» 12

Слобідський ЗДО «Малятко» 1

Старомайданський ЗДО «Ромашка»        10

Соколівський ЗДО «Сонечко»        10

Тетірський ЗДО «Перлинка» 7

Теньківський ЗДО «Капітошка»     2

          10 березня відбулося урочисте відкриття меморіальних дощок випускникам Курненського ліцею, які загинули в російсько-українській війні, Домнічу Івану, Бабаку Дмитру та Заріцькому Артему.

 

ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ

          Впродовж березня місяця загальний відділ Курненської сільської ради працював над вдосконаленням порядку документування управлінської інформації та роботи з документами відповідно до вимог чинного законодавства. Проведений аналіз кількості вхідної, вихідної кореспонденції за березень 2025 року, документообіг в цілому складає 490 документи. З них 333 документи вхідної кореспонденції, розгляд яких було доручено відповідним структурним підрозділам сільської ради або окремим посадовим особам та 157 документів вихідної кореспонденції.

          За березень 2025 року рік працівниками відділу видано громадянам 595 довідок різного характеру, в тому числі: про наявність пічного опалення та скрапленого газу для оформлення субсидій, довідки для оформлення спадщини за заповітом та оформлення спадщини за законом і інші.

          За березень місяць загальним відділом сільської ради видано 192 витяги про реєстрацію місця проживання особи та 61 - відомості про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Зареєстровано місця проживання – 15, знято з реєстрації з місця проживання – 18.

          Робота із зверненнями громадян протягом березня 2025 року проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.

          Щомісяця здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до громади та забезпечується всебічний, об’єктивний розгляд і надання відповідей авторам звернень у визначені законодавством терміни.

          Протягом березня керівництвом громади та старостами Курненської сільської ради було здійснено 16 особистих прийомів громадян на яких розглянуто 47 звернень та проведено 8 виїзних прийомів громадян на яких розглянуто 15 звернень, з них сільським головою було здійснено 2 виїзних прийоми. Загальним відділом здійснена належна реєстрація звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства, а саме відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348 (зі змінами).

          Під час проведення прийомів забезпечено першочерговий прийом пільгових категорій громадян, приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій (АТО/ООС), сім’ї загиблих військовослужбовців, сім’ї військовослужбовців, які зникли безвісти, військовослужбовці ЗСУ, внутрішньо

переміщені особи, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.

          Протягом місяця до загального відділу надійшло 1 інформаційний запит, з них: 1 – від громадської організації. Робота із запитами на публічну інформацію спрямована на забезпечення права кожного громадянина на доступ до інформації, що знаходиться у володінні сільської ради, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації». Із загальної кількості інформаційних запитів: 1 інформаційний запит надійшло до сільської ради електронною поштою. Всі інформаційні запити, які надійшли розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни.

          Протягом березня вівся погосподарський облік, як вид первинного обліку, передбачений для накопичення і систематизації відомостей, які збирає громада по кожному з розташованих на її території населених пунктів і які є необхідними для проведення державних статистичних спостережень. Погосподарський облік ведеться з урахуванням норм чинного законодавства з питань захисту персональних даних. У рамках погосподарського обліку громада веде облік особистих селянських господарств у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики.

          Всього за звітний період видано 41 розпорядження сільського голови: 10 - розпоряджень сільського голови з основної діяльності, 3 - з адміністративно-господарських питань, 18 - розпоряджень сільського голови з кадрових питань (особового складу) довготривалого терміну зберігання та 10 - розпоряджень сільського голови з кадрових питань (особового складу) короткотривалого терміну зберігання. З них працівниками відділу підготовлено 4 розпорядження «Про введення в дію рішень ради оборони Житомирської області та виконання заходів із загальної мобілізації на території Курненської сільської територіальної громади».

          Протягом березня проведено 2 засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та оформлено протоколами. Підготовлено проєкт рішення на виконком «Про внесення змін в рішення виконавчого комітету від 05.03.2024 року № 47 «Про затвердження Плану укриття населення Курненської сільської територіальної громади в захисних спорудах цивільного захисту, найпростіших укриттях». Взято участь у сходах сіл Великолугівського та Тетірського старостинського округів та оформлено відповідні документи.

          Протягом місяця відправлено в ДП «НАІС»:

          - 7 заяв про державну реєстрацію заповітів та спадкових договорів.

          Відповідно до п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Національний архівний фонд і архівні установи», «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» працівниками загального відділу велася робота щодо упорядкування та архівного зберігання документів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційні дані за березень 2025 року

 

 

Видано довідок

Зареєстровано місця проживання

Знято з реєстрації місця проживання

Витяги про реєстрацію

Відомості про зареєстрованих

Нотаріальні дії

Оформлено справ по субсидіях

Курненська

сільська рада

52

 

 

62

21

7

10

Стрибізький

старостинський

округ № 1

160

 

 

36

10

27

35

Старомайданський

старостинський округ № 2

71

 

 

8

2

5

19

Великолугівський старостинський округ № 3

49

 

 

29

17

9

6

Тетірський старостинський округ № 4

49

 

 

14

8

24

5

Курненський старостинський округ № 5

56

 

 

5

0

1

13

Соколівський старостинський округ № 6

60

 

 

15

0

6

22

Андріївський старостинський округ № 7

36

 

 

4

1

1

8

Теньківський старостинський округ № 8

62

 

 

19

2

5

13

Всього:

595

15

18

192

61

85

131

 

 

 

СЕКРЕТАР РАДИ

          Реєстрація нотаріальних дій органу місцевого самоврядування - 7 (з посвідчувальним написом).

          Посвідчення  документів різних зразків з написом (згідно з оригіналом).

         Оформлення заяв на прийняття спадщини.

          Видача довіреностей, що прирівнюються до нотаріально посвідчених.

          Підготовка проєктів рішень до виконкому.

         Підготовко проєктів рішень до сесії.

          Підготовка програми до погодження на виконкомі «Ресоціалізація засуджених осіб на 2025-2027 роки».

          Підготовка до проведення сесії та виконкому: ведення, розпоряджень.

         Роз’яснення дій населення по виготовленню та підготовці документів по оформленню спадщини, реєстрації відповідних документів у реєстратора.

          Відповіді на листи.

 

ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ

          Відділом бухгалтерського обліку та звітності Курненської сільської ради забезпечено ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетних установ та складання звітності, а саме:

          - відділ забезпечує відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;

          - відділ забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;

          - відділ забезпечує контроль за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.

          Відділом вжиті заходів щодо ефективних та раціональних витрат бюджетних коштів у фінансово-господарській діяльності та недопущення нецільового використання бюджетних асигнувань.

          Працівники відділу здійснюють  постійний контроль за:

          - дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державного казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;

          - правильністю зарахування та використання власних надходжень виконавчого комітету сільської  ради.

          Відділом бухгалтерського обліку та звітності Курненської сільської ради забезпечено виконання планових показників по видатках за лютий місяць 2025 року на 62%, тобто є економія бюджетних коштів.

          На 01.04.2025 року залишки асигнувань на реєстраційному рахунку становлять 3 108 387,52 грн.

          На протязі звітного періоду відділом забезпечено:

          1) реєстрацію та подання у ГУ ДКСУ платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов′язань для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами;

          2) синтетичний та аналітичний облік доходів та видатків, оброблялись первинні документи за різними джерелами фінансування;

          3) дотримання термінів складання і подавання місячної звітності;

          4) нарахування заробітної плати працівникам за лютий  місяць 2025 року;

          5) нарахування лікарняних працівникам за лютий – березень місяць 2025 року;

          6) зведення планових показників за лютий – березень 2025 року;

          7) аналіз показників сільського бюджету відносно попереднього періоду;

          8) формування меморіальних ордерів за звітний період (м.о.№2, м.о.№3, м.о.№5, м.о.№6, м.о.№13, );

          9) зведення даних бухгалтерського обліку, які заносяться в меморіальні ордери та Головну книгу, ведення аналітичних рахунків за Головною книгою;

         10) виплата соціальної допомоги на непрофесійній основі.

         Згідно даних бухгалтерського обліку складалась та висвітлювалась  бюджетна, фінансова, податкова, статистична та інші звітності, надавалась  достовірна та правдива інформація, яка необхідна для управління діяльності сільської ради та забезпечення контролю за виконанням кошторисів доходів та видатків.

          У березні  2025 року надано бюджетну та фінансову звітність до:

Державної казначейської служби України:

  1. місячна бюджетна звітність по місцевому бюджеті Курненської с/ ради;

Державної фіскальної служби:

          1) податкова декларація екологічного податку;

          2)  об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ (місячна) в складі:

           - звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № Д 4) ;

          - звіти про податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ);

          - звіт про зарахування стажу окремим категоріям громадян (на непрофесійній основі) ;

          - звіт про трудові відносини;

          - звіт про наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям .

Державної статистики:

  1. звіт із праці форма №1-ПВ (місячна);

          На протязі березня місяця 2025 року проводилось нарахування заробітної плати працівникам сільської ради, відповідно до штатних розписів та Постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами) та Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам сільської ради:

          1) вчасно проводилось нарахування заробітної плати та лікарняних  працівникам сільської ради. Перераховувалась заробітна плата за першу та другу половину місяця працівникам сільської ради на відповідні карткові рахунки;

          2) здійснено нарахування допомоги з тимчасової втрати працездатності лютий - березень 2025 р. за рахунок Пенсійного фонду;

          3) вчасно здійснювалось нарахування та утримання податків із заробітної плати за першу та другу половину місяця;

          4) вчасно  здійснювались перерахунки податків до місцевого бюджету (екологічний податок) та податків військового збору, ПДФО та ЄСВ ;

          4) в кінці місяця проведена звірка по сплаті податків в особистому кабінеті платника податків фіксальної служби.

          5) протягом звітного періоду проводився збір показників лічильників по енергоносіях та внесення їх до рапорту Пулинського РЕМ;

          6) проводилась видача та прийом подорожних листів водіям, також проводилось забезпечення водіїв талонами на паливо;

          7) в березні 2025 року проводилось списання дров по сільській раді;

          8) згідно вимог Закону України здійснювалось оприлюднення всієї необхідної інформації на веб-порталі через авторизовані електронні майданчики в системі «PROZORRO» по питаннях публічних закупівель.

          За березень 2025 року відділом підготовлено 2 розпорядження, зареєстровано та профінансовано 38 договорів, зареєстровано та профінансовано в Управлінні державного казначейства 79 зобовязань, зареєстровано та профінансовано в управлінні державного казначейства 93 платіжних інструкцій, сформовано та профінансовано 18 розподілів бюджетних коштів підвідомчих установ.

          До Управління державної казначейської служби відправлено 352 підтверджуючих документів, оброблено та сформовано 17 відомостей на отримання коштів на банківські рахунки,

          За звітний період 2025 року відділом бухгалтерського обліку та звітності оброблено 464 первинних документів, здано 18 форм звітності, іншої наданої інформації до різних установ та організацій – 10 форм та додатків, проведено 26 процедур публічних закупівель.

          За звітний період відділом створені 6 паспортів бюджетних програм, складено 2 річних кошториси та 2 помісячних планів асигнувань, відкрито в органах  ДКСУ 6 реєстраційних рахунків по загальному та спеціальному фонду бюджету. Отримано 98 виписок УДКСУ про рух  коштів на рахунках Курненської сільської ради.

Сформовано в програмі «Місцевий бюджет» та відправлено в системі «Логіка» до місцевого фінансового органу та в системі дистанційного обслуговування в органи державного казначейства

  • зміни до бюджетних паспортів бюджетних установ на 2025 рік;
  •  кошториси та плани асигнувань на 2025 рік (зміни до бюджету);
  •  розподіли коштів підвідомчих установ за березень 2025 рік;
  • інформація щодо ліквідності за березень 2025 року;
  • галузеві звіти: охорона здоров'я.

(Обсяг  сформованих, сканованих та відправлених звітів та документів складає 112 штук, 385 аркушів)

          Відділ здійснював роботу, спрямовану на забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової, касової дисципліни, кошторисів витрат, дотримання законності списання з обліку запасів, стежив за збереженням бухгалтерських документів, оформленням та здаванням їх до архіву.

          Відділом здійснювався контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і облікових документів, розрахунків та платіжних інструкцій, витрачанням фонду оплати праці, за виконанням всіх доручень сільського голови, першого заступника сільського голови, секретаря сільської ради.

          За січень - березень місяць  2025 рік касові видатки по галузях становлять:

          1) організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 3 046806,46грн.;

          2) організація благоустрою населених пунктів 551 388,63 грн.;

          3) надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги

135 310,87 грн.;

          4) видатки підвідомчих установ 1 085 000 грн.;

          5) видатки розпорядникам нижчого рівня 570 656,52 грн;

          6) Видатки на поховання УБД – 8 806 грн.

  7) Соціальні виплати: 304 600 грн.

  8) Компенсаційні виплати – 11 781,00 грн.

 За відповідний період профінансовано та проведено касових видатків з місцевого бюджету на загальну суму 5 719 353,48 грн., а саме:

          1) видатки на заробітну плату 2 573 975,71 грн.;

          2) нарахування на заробітну плату 511233,91 грн.;

          3) придбання матеріалів 454 285,20 грн.;

          4) оплата послуг 68 233,81 грн.;

          5)  земельний та екологічний податок 1 731,46 грн.;

          6) видатки підвідомчих установ 1 085 000 грн.;

          7) видатки розпорядникам нижчого рівня 570 656,52 грн.

          8) соціальні видатки 439 910,87 грн.

          9) оплата інших енергоносії та комунальних послуг 2545 грн.

         10) Компенсація за проїзд залізничним транспортом – 11781 грн.

          Заборгованість за бюджетними коштами на кінець звітного періоду становить 5 004 грн.

          Відділ забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо усунення  та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.

          Відділ бухгалтерського обліку та звітності провидить постійний контроль щодо раціонального використання коштів місцевого бюджету, дотримання цільового призначення використаних коштів та дотримання фінансової дисципліни профінансованих видатків. Відділом успішно здані: місячні звіти за березень 2025 рік.

          Відділ забезпечував конфіденційність інформації по нарахуванню заробітної плати працівників сільської ради та відомостей про діяльність сільської ради. Відділом бухгалтерського обліку та звітності своєчасно виконані всі інші вказівки та доручення сільського голови, першого заступника сільського голови, секретаря сільської ради. У межах своєї компетенції готувалися проєкти, розпорядження та рішення сесії сільської ради та інші інформаційні документи.

 

ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ  ТА ПРОСТОРОВОГО ПЛАНУВАННЯ

          Відділом земельних ресурсів, містобудування, архітектури та просторового планування протягом березня 2025 року сформовано та подано наступні інформації:

  • інформація щодо земель сільськогосподарського призначення комунальної та приватної форми власності, у тому числі невитребуваних паїв на території ОТГ на запит управління стратегічних розслідувань;
  • інформація щодо земельних ділянок зайнятих водними об’єктами загальнодержавного значення на запит Управління державного агенства                             з розвитку меліорації, рибного господарства та продовольчих програм у Житомирській області;
  • інформацію про виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 25.09.2022 «Про охорону, захист, використання та відтворення лісів»;
  • інформацію до Житомирської РДА щодо розгляду звернення народного депутата Гривка С.;
  • лист Головному управлінню Держгеокадастру у Житомирській області щодо поновлення нормативно-грошової оцінки земель населених пунктів громади;
  • звіт сільському голові про роботу відділу земельних ресурсів, містобудування, архітектури та просторового планування за лютий 2025 року.

          Сформовано та надіслано звернення Міжрегіональному управлінню лісового та мисливського господарства про співпрацю.

     Розпочата робота з розроблення нормативно-грошової оцінки (збір вихідних даних).

          Відділом земельних ресурсів, містобудування, архітектури та просторового планування підготовлено до розгляду на черговій сесії проєкти рішень, що стосується земельних питань. Взято участь у проведенні сесії, на якій було розглянуто 13 питань. Пронумеровано та видрукувано рішення сесії та передано у загальний відділ сільської ради.

          Підготовлено та укладено  договори оренди на неуспадковані земельні частки (паї)  з фермерським господарством «Іннесса» та передано орендарю для державної реєстрації.

          Підготовлено протокол засідання постійної комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища, благоустрою, комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту.

          За зверненням громадян, та за участю депутата сільської ради, дільничного офіцера громади здійснено виїзд на земельну ділянку за межами села Курне, про що було складено відповідний акт обстеження.

Організовано та проведено роботу щодо поділу земельної ділянки комунальної форми власності, та подано на затвердження сесією проєкт землеустрою з метою подальшого продажу права оренди на ці ділянки на земельних торгах.

31.03.2025 р. проведено електронні торги з продажу права оренди земельної ділянки.

Взято участь у сходах сіл Тетірського, Стрибізького, Соколівського старостинських округів. Відвідано захід організований представниками Центру зайнятості та Ощадбанку.

Розпочато роботу щодо уточнень платників земельного податку з ГУ ДПС у Житомирській області.

          Прослухано:

          - вебінар на тему: «Специфіка розробки геоданих містобудівної документації в 2025 році» в діяльності ОМС».

          - вебінар на тему: «Верифікація адрес в ЄДРА»

         Розпочато роботу з підготовки проєктів рішень на чергову сесію сільської ради.

Протягом березня місяця відділом було надано 12 довідок про наявність (відсутність) земельних ділянок.

Протягом березня місяця постійно висвітлювалася інформація на офіційному сайті та сторінці фейсбук щодо основних подій, що відбувалися у громаді.

Підготовлена та подана інформація для Всеукраїнської Асоціації об’єднаних територіальних громад про кращу практику Курненської громади «Соціокультурний центр»

Постійно проводилась фото та відео фіксацію спортивних змагань, що відбувалися на території громади.

Підготовлена презентація для звіту сільського голови за 2024 рік.

Отримано доступ до реєстру містобудівного кадастру та розпочато роботу в ньому.

Видано 2 витяги з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про присвоєння адрес Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.

Внесено інформацію в адресний реєстр щодо адрес будинків по 4 населених пунктах та проверифіковано їх.

Прослухано курси підвищення кваліфікації від Житомирського регіонального центру підвищення кваліфікації на тему: Ефективна комунікація з громадськістю в публічному управлінні»

          Крім того, відділом постійно надавалися відповіді на листи, запити  та звернення що надійшли від громадян, організацій. Здійснювався особистий прийом громадян.

 

ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ОБОРОННА РОБОТА

           Виконував посадові обов’язки, а саме займавсь оповіщенням надавав відповіді на розпорядження, надавав відповіді на листи РДА, з представниками ДСНС проводили огляд ЗC. Займавсь організацією та встановлював флаг- шток на могили героїв,  приймав участь в нарадах з мобілізації, супроводжував представників Держпродспоживслужби, приймав участь в будівництві будівлі  ДПК, Алеї слави, приймав участь в гасінні пожежі, виконував розпорядження сільського голови.

 

ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ

          Протягом березня:

          - вивіз сміття та сухе листя від сільської ради та стадіону;

          - ремонт причепу від т-40;

          - підготовка до змагань;

          - складення мотооприскувача.

          - прибирання листя в парку та вивіз;  

          - в Тетірському старостинському окрузі № 4 обміряли дерева під зрізання;       

          - підготовка флаг-штоку для прапорів;

          - ремонт розеток в ЗДО «Капітошка»,

          - порізка старих жердів на дрова.

          - косіння чагарників біля штучного стадіону;

          - підвезення дров до котелень сільської ради

          - облаштування Алеї слави.

          - встановлення банеру на могилу загиблого героя.

          - проведення електроживлення в гараж від с/р та монтаж провода до розподільчої коробки.

 

ВІДДІЛ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»

Відділ «ЦНАП» Курненської сільської ради забезпечує надання адміністративних послуг із залученням до його роботи окремих посадових осіб виконавчого комітету або структурних підрозділів.

Також Відділом «ЦНАП» Курненської сільської ради та уповноваженими особами старостинських округів забезпечується надання консультацій громадянам з питань соціальної допомоги, житлових субсидій, пільг, прийом документів на всі види соціальних допомог, захисту прав дитини та інших питань, пов’язаних із наданням соціальної підтримки населенню.

Спеціалістами відділу та уповноваженими особами старостинських округів за березень 2025 року було прийнято та опрацьовано за допомогою Програмного комплексу «Соціальна громада» та ЄІССС 149 заяв від жителів громади: заяви на призначення та надання житлових субсидій – 61, заяви на призначення пільг багатодітним сім’ям, учасникам АТО, ветеранам ВВВ – 48, заяв на призначення різних видів соціальних допомог – 40.

Відділом «Центр надання адміністративних послуг» здійснюється прийом заяв та організовується проведення засідань комісії з питань надання матеріальної допомоги жителям Курненської територіальної громади. Прийнято 81 заяву від жителів громади на отримання одноразової грошової допомоги, з них:

  • допомога на вирішення соціально-побутових потреб УБД, учасникам АТО, учасникам ООС, мобілізованим військовослужбовцям, в тому числі на лікування зазначених категорій заявників, 37 особам;
  • сім’ям військовослужбовців, які вважаються зниклими безвісти, 5 особам;
  • сім’ям військовослужбовців, які знаходяться в полоні, 1 особі;
  • допомога особам з інвалідністю внаслідок війни, 7 особам;
  • допомога учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 7 особам;
  • допомога на лікування, 21 особі;
  • допомога сім’ям, які потрапили в СЖО, 2 особам;
  • допомога на поховання окремих категорій громадян, 1 особі.

Працівники відділу «ЦНАП» приділяють належну увагу підвищенню своєї кваліфікації, як шляхом самоосвіти, так і шляхом участі у нарадах та семінарах з питань надання адміністративних послуг. Упродовж звітного періоду працівники прослухали 4 вебінари з різних тематик у сфері надання адміністративних послуг. Також взяли участь у тренінгу «З фронту до родини: як знайти спільну мову після пережитого, подолати мовчання, роздратування та непорозуміння»

28 березня у Житомирі відбулася фінальна подія освітньої програми «IMPACT.Zhytomyr» – випускний для учасників навчання. Начальник відділу «ЦНАП» отримала сертифікат про успішне завершення курсу від Естонського Університету Тарту.

Спеціалістами відділу «ЦНАП» здійснюється збір та узагальнення інформації про кількість мобілізованих військовослужбовців, ветеранів війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, зниклих безвісти військовослужбовців та загиблих (померлих) військовослужбовців. Проводиться робота, здійснюється супровід, організовуються зустрічі та заходи з членами сімей, з дітьми зазначених категорій військовослужбовців.

18.03.2025 року на базі Соціокультурного простору Курненської громади відбулася зустріч з членами сімей полеглих Героїв та з членами сімей зниклих безвісти військовослужбовців. Під час зустрічі з родинами було обговорено їхні потреби, пропозиції, психологічну допомогу, важливі соціальні питання та шляхи подальшої підтримки.

Станом на 31.03.2025 року з громади мобілізовано 496 військовослужбовців.

Протягом березня 2025 року надійшло сповіщення про смерть 1 військовослужбовця. Відповідна інформація подана у встановленому чинним законодавством порядку Відділу з питань ветеранської політики Житомирської районної військової адміністрації для внесення та наповнення Єдиного державного реєстру ветеранів війни. Також надійшло сповіщення про зникнення безвісти про 3 військовослужбовців.

Відділ «ЦНАП» здійснював прийом та передачу документів до відділу з питань ветеранської політики Житомирської районної військової адміністрації, для встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України. Так протягом березня 2025 року було виготовлено 1 посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України.

За зверненням члена сім’ї зниклого безвісти військовослужбовця було сформовано заяву до Секретаріату Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, про видачу витягу з Реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. Отримано позитивний результат.

Із 2 січня 2025 року цифровізовано послугу отримання витягу із Єдиного державного реєстру ветеранів війни у Центрах надання адміністративних послуг. Спеціалісти відділу «ЦНАП» успішно отримали доступ для надання даної адміністративної послуги на порталі ДІЯ. В березні 2025 року за заявами членів сім'ї зниклого безвісти та особи, яка знаходиться в полоні, було видано 2 витяги з Єдиного державного реєстру ветеранів війни.

Впродовж звітного періоду відділом «ЦНАП» прийнято та належним чином зареєстровано 14 заяв від жителів громади:

до виконавчого комітету Курненської сільської ради 6 заяв, з них:

  • 5 заяв про надання дозволу здійснювати догляд на надавати соціальні послуги непрофесійній основі;
  • 1 заява про постановку на квартирний облік;

до сесії Курненської сільської ради 8 заяв, з них:

  • 6 заяв, що стосуються земельних питань;
  • 2 заяви про видачу довідок.

Також в березні 2025 року за допомогою електронних сервісів автоматизованої системи Державного земельного кадастру за заявою органу місцевого самоврядування сформовано 1 витяг з Державного земельного кадастру про земельні ділянки.

Протягом звітного періоду за допомогою електронних сервісів за заявами суб’єктів звернення та органу місцевого самоврядування сформовано 8 інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна.

 

ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА

ОХОРОНИ ЗДОРОВЯ

          05 березня 2025 року на засіданні сорок дев’ятої сесії було розглянуто питання про затвердження Програми для кривдників на 2025-2026 роки.

          Протягом березня 2025 року до виконавчого комітету Курненської сільської ради із заявою про дозвіл надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі звернулось 3 особи. Спеціалістами відділу «ЦНАП» було здійснено обстеження умов проживання заявників та складено акти обстежень встановленого зразка. Підготовлено проекти рішень виконавчого комітету про надання дозволу здійснювати догляд та надавати соціальні послуги на непрофесійній основі.

          05 березня 2025 року на засіданні виконавчого комітету Курненської сільської ради прийнято 3 рішення про надання дозволу здійснювати догляд та надавати соціальні послуги на непрофесійній основі.

          В березні 2025 року продовжено виплату 3 особам та сформовано пакет документів. Сформовано паперові та електронні особові справи 2 нових отримувачів компенсації. В ПК «Соціальна громада» проведено нарахування та виплату компенсації. Від початку року завдяки Програмі «Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на 2025 рік» станом на 31.03.2025 року кошти в сумі 135,3 тис. грн виплачено 28 фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, в тому числі за березень 2025 року виплачено 44,7 тис. грн.

          Відповідно до обліку багатодітних сімей в Курненській територіальній громаді налічується 133 сім’ї, в яких виховується 474 дитини. Протягом березня 2025 року було виготовлено 1 посвідчення батьків багатодітної сім’ї, виготовлено 3 нових та продовжено дію 1 посвідчення дитини з багатодітної сім’ї.

          Протягом звітного періоду на запити голови та заступників голови, департаментів та відділів Житомирської обласної військової адміністрації, на запити Житомирської районної військової адміністрації, на запити органів державної влади, суб’єктів господарювання та громадян підготовлено та надіслано 18 відповідей.

          17 березня 2025 року разом відбулось виїзне засідання Тимчасової спеціальної комісії Верховної ради України з питань захисту майнових та немайнових прав внутрішньо переміщених осіб, постраждалих внаслідок збройної агресії  Російської  Федерації  проти України у м. Житомирі, на якому були розглянуті питання щодо задоволення потреб внутрішньо переміщених осіб Житомирської області.

 

КЗ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ»

          На протязі березня 2025 року фахівцями із соціальної роботи КЗ «Центр надання соціальних послуг» Курненської сільської ради, було обстежено 20 сімей в яких виховується 30 дітей.

          З сім’ями було надано такі послуги як консультування, інформування, соціальний супровід проведено профілактичні бесіди щодо належного виконання батьківських обов’язків.

          На початку березня в приміщені Житомирського районного сектору № 8 філії Центру пробації у Житомирської області за присутності в.о. директора КЗ «ЦНСП» Курненської сільської ради та фахівцем із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб проведено зустріч із суб’єктами пробації. Під час проведення бесіди клієнтів пробації ознайомлено із визначенням терміну «Домашнє насильство», види насилля.

          Завдяки тісній співпраці з благодійною організацією «Рокада» на КЗ «ЦНСП» Курненської сільської ради передано гуманітарну допомогу у вигляді засобів гігієни для ВПО які мешкають у Прихистку.

          На протязі березня в КЗ «ЦНСП» Курненської сільської ради надійшло 49 листів вхідної документації, виконано  та відправлено  15 листів.

          За березень складено 4 накази з кадрових питань.

Звіт роботи психолога за березень 2025 р.

04.03.2025 р.

          1. Виїзд до військового в село Стрибіж, супровід до відправлення в лікарню на лікування.

          2. Заняття в Тетірському ліцеї для учнів 6 класу по темі «Самооцінка». Виконали тести, визначили яка самооцінка в кожного учасника. Проаналізували разом, що таке низька самооцінка, середня та висока, а також визначили, які є способи підняття самооцінки.

          3. Заняття в 8 класі Тетірського ліцею на тему: «Самооцінка». Виконали тест, визначили яка в кожного з учасників самооцінка, методи її підтримки та підняття. Також, обговорили мрії та бажання в майбутньому та способи їх реалізувати, такі як: підтримка родини і друзів, старанність в навчанні, планування майбутнього.

          4. Провела консультацію з дівчинкою підлітком у Великолугівському ліцеї.

          5. Провела консультацію для опікуна дівчинки підлітка з Великолугівського ліцею.

11.03.2025 р.

          1. Консультація з ветераном війни. Адаптація до цивільного життя, самореалізація, підтримка людей та проживання досвіду війни.

          2. Консультація учениці 8 класу Великолугівського ліцею. Налагодження комунікації з молодшою сестрою, адаптація у новій сім’ї, легалізація почуттів по втраті мами через позбавлення її батьківських прав.

          3. Консультація учениці Великолугівського ліцею. Адаптація в новій родині, комунікація зі старшою сестрою. Виконали арт-терапевтичну техніку «Моя сім’я».

          4. Консультація учня Великолугівського ліцею. Спробувала налагодити з ним контакт, на який він йшов дуже настрожено.

24.03.2025 р.

          1. Зустріч з жінками похилого віку з метою відновлення їх ресурсу. Влаштували чаювання з домашніми пиріжками, які принесли учасниці. Ділились своїм емоційним станом, що їх турбує, а також, що в житті дає сили. Виконали арт-терапевтичну техніку «Мій емоційний стан», учасниці довільно малювали, що бажали і з моєю допомогою інтерпретували. По малюнках визначали, в чому є потреба, і що є їх ресурсом для них. Після завершення психологічної частини заняття, пішли в кабінет з масажним кріслом і кожна жінка отримала сеанс масажу. Учасниці зустрічі відчули багато позитивних емоцій, радісно відгукувались про те, що мають змогу потурбуватись про себе, як психологічно так і фізично, із вдячністю до дирекції, організаторам розійшлись по справам.

25.03.2025 р.

          1. Консультація з військовим. Продовжуємо працювати з емоційним розвантаженням, адаптацією до цивільного життя, плани на теперішнє і ближнє майбутнє. Виконав арт-терапевтичну техніку: «Який я сьогодні?», разом інтерпретували та обговорили способи проживання злості та безсилля. Також відвідали соціокультурний простір, ветеран війни отримав сеанс масажу, чим був дуже задоволений.

          2. Майстер клас для колективу з ресурсними метафоричними картками: «Я обираю бути щасливою». Визначали свої тіньові сторони, сильні частки, та приховані потреби. Також, прояснювали перші кроки щодо покращення свого життя, полегшення емоційного стану. Зустріч пройшла в теплій, радісній атмосфері, багато жартували та сміялись.

 

КПН «АМБУЛАТОРІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ

СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ»

          За період з 01.03.2025 по 31.03.2025року було прийнято: всього мешканців ОТГ – 1873, у т. ч. дорослі – 1498, діти – 375 (з них діти до 1 року - 36), у тому числі 535 мешканців ОТГ було оглянуто сімейними лікарями на виїздах для надання медичної допомоги (дорослі – 418, діти – 117,з них до 1 року – 19).

          Сімейними лікарями сформовано в електронній системі  направлення на оцінювання повсякденного функціонування особи десятьом пацієнтам. (Встановлення та підтвердження інвалідності).

          1.За період з 01.03.2025 по 31.03.2025 року було прийнято ВПО: всього– 24, у т. ч. дорослі – 24, діти – 0, з них діти до 1 року – 0.

          2. За період з 01.03.2025 по 31.03.2025 року було оглянуто всього: візуальні форми онкозахворювань – 471, виявлено – 2, оглянуто: молочних залоз – 315, виявлено патологій – 3, зроблено ЕКГ - 115, тестів на цукровий діабет – 91, обслуговано викликів на дому – 395.

          Проведено аналізи:

          455 – загальний аналіз крові, 144 - загальний аналіз сечі, СРБ - 24,загальний холестерин – 28, глюкоза крові -62, гепатит С- 2, гепатит В -2, ВІЛ -1.

          3. Денні стаціонари всього: 01.03.2025 по 31.03.2025 року - 145 хворих:

          - с. Соколів амбулаторія: 01.03.2025 по 31.03.2025 року - 67 хворих,

          - с. Курне амбулаторія: 01.03.2025 по 31.03.2025 року - 54 хворих,

          - с. Стрибіж амбулаторія: 01.03.2025 по 31.03.2025 року - 24 хворих,

          4. Тестів на COVID-19 зроблено за період з 01.03.2025 по 31.03.2025року - 67.

          5. За період з 01.03.2025 по 31.03.2025 року проведено 116 щеплень.

          6. Вчасно подано звіти до: Департаменту охорони здоров’я; Обласного аналітичного інформаційного центру медичної статистики; Державної податкової служби; Національної служби здоров’я України; Державного казначейства України; ДУ «Житомирського обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ»; КУ «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради.

          9. Щотижня оновляються дані по залишках та потребі в виробах медичного призначення, імунобіологічних препаратах, лікарських засобах, дезінфікуючих засобах та засобах індивідуального захисту на сайтах: Є ЛІКИ; MEDDATA; IGA;

HERAMS.

 

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

          За березень 2025 року службою у справах дітей розглянуто 1 звернення громадян, яке розглянуто згідно чинного законодавства та у відповідні терміни надано відповіді. Надійшло вхідної кореспонденції 37 листів: з них 5 - на контролі, а вихідної – 24 листи.

          Видано наказів з основної діяльності 3, з кадрових питань видано 1 наказ.

Станом на 01.04.2024 року 1 дитина перебуває в КНП «Центр медичної реабілітації та паліативної допомоги дітям» Житомирської обласної ради.

          В продовж звітного періоду начальником служби підготовлено 1 позовну заяву органу опіки та піклування Курненської сільської ради до Червоноармійського районного суду. Взято участь у 1 судовому засіданні щодо неналежного виконання батьківських обов’язків.

          Дитяче населення громади становить 1884 особи: з них станом на 31.03.2025 року перебувають на обліку 55 статусні діти (13 дітей-сиріт, 42 дітей, позбавлених батьківського піклування), які є вихідцями із Курненської сільської ради. Із 55 статусних дітей, 52 перебувають в сімейних формах виховання, що становить 94,4 %, в тому числі:

          42 дитини під опікою, (де 43 дітей проживають на території громади та 9 дітей під опікою на іншій території, проте прибули під опіку з інших територій 10 дітей);

4 дітей в прийомній сім’ї;

5 дітей в дитячому будинку сімейного типу;

1 дитина навчається в професійно технічному закладі

1 тимчасово влаштовано в будинок дитини.

          Станом на 31.03.2025 р. в службі обліковується 34 дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах (далі-СЖО) які виховуються у 17 сім’ях (де з них потерпілих від збройних конфліктів – 4).

         На протязі березня 2025 року спеціалістом І-кат. служби у справах дітей Курненської сільської ради спільно з в.о. директором КЗ «ЦНСП» Курненської сільської ради,  Іванисько Л.І., та поліцейським офіцером громади Полюшкевичом М.В було здійснено  обстеження матеріально-побутових умов проживання та складено відповідні акти на території населених пунктів Курненської сільської територіальної громади, а саме: Цвітянка, Тетірка, Теньківка, Павлівка, Грузливець, Слобідка, Стрибіж.

          Здійснено 4 рейди обстеження умов проживання та складено 12 актів обстеження умов проживання дітей, де виховуються 47 дітей-сирот та дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які потрапили в складні життєві обставини, дітей,  які повернулися з інтернатних закладів та інші,  в тому числі 9 сімей в яких 21 дитина перебуває в складних життєвих обставинах.

          Під час рейдів з батьками та дітьми проведено роз’яснювальну роботу. До батьків, які систематично вживають алкогольні напої, не виконують батьківські обов’язки щодо виховання дітей, здійснено заходи профілактичного виховного, адміністративного характеру, в тому числі попередження.

          Підготовлено та винесено на розгляд виконавчого комітету 05.03.2025 року 1 питання про позбавлення батьківських прав.

          05.03.2025 в Курненській сільській раді відбулася комісія з питань захисту прав дітей на якій розглядалося 22 питання, які протокольно зазначені.

          Спеціаліст служби у справах дітей склав 16 протоколів засідань міждисциплінарних команд для організації соціального захисту неповнолітніх дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах.

          Підготовлювала списки осіб, які потребують слухового апарата.

          Спеціаліст служби у справах дітей з 12.03.2025 по 13.03.2025 проходила навчання в Житомирі на тему: «Родина для кожної дитини». Розробляли акт рівня безпеки на одну дитину.

         Спеціаліст служби у справах дітей було розфасована та передала насіння старостам всіх старостинських округів, щоб роздали сім’ям, які перебувають в складних життєвих обставинах. Підготовлено та передано звіти до Житомирської обласної служби у справах дітей за І квартал, які стосуються профілактики.

          29.03.2025 завдяки БФ «Карітас-спес» Київсько-Житомирської дієцензії, було організовано захід для 3 дітей військовослужбовців, 11 загиблих та зниклих безвісти військовослужбовців.

          В телефонному режимі проведено бесіду з 8 батьками дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах.

          Робота в базі ЄІАС «Діти». Спеціаліст служби у справах дітей була задіяна в чергуванні в приміщення сільської ради.

          Бухгалтерська звітність подана. За березень 2025 рік бухгалтером проведено проплату авансу та заробітну плату в повному обсязі.

          Службою у справах дітей забезпечено роботу ЄІАС «Діти», внесено оновлені дані на дітей.

 

СТРИБІЗЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 1

          Станом на 01.04.2025 року до Стрибізького старостинського округу № 1 входить 7 населених пунктів: с. Стрибіж, с. Слобідка, с. Підлісне, с. Грузливець, с. Калиновий Гай, с. Павлівка та с. Шереметів.

          Протягом березня 2025 року в Стрибізькому старостинському окрузі №1 народилася 1 дитина, померло 2 людини.

          Станом на 01.04.2025 року в Стрибізькому старостинському окрузі № 1 проживає 1736 жителя.

          Протягом  березня 2025 року старостою здійснювався прийом громадян, які зверталися з проблемами різного характеру, надавалися рекомендації та консультації. Окрім цього ведеться облік особистого прийому громадян. Особистий прийом громадян дає змогу контролювати стан дотримання прав і законних інтересів у сфері соціального захисту, культури, освіти, фізичної культури та спорту, житлово – комунального господарства, реалізацію права на працю та медичну допомогу.

          За березень 2025 рік в Стрибізькому старостинському окрузі № 1 зареєстровано вхідної документації – 21 , вихідної документації – 23.

          За  березень 2025 року було видано 160 довідок, 46 – витягів та вчинено 27 нотаріальних дій. Проводили оповіщення віськовозобов’язаних.

          Також проводився прийом документів по субсидіях, ВПО, пільгах та інших соціальних виплатах, протягом березня 2025 року було здано 35 справ , прийнято 14 заяв на матеріальні допомоги.

          Протягом  березня 2025 року в Стрибізькому старостинському округу № 1 було проведено: благоустрій на кладовищі (з залучення працівників всіх установ та жителів села) та посаджено на кладовищі 35 дерев.

 

СТАРОМАЙДАНСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 2

          Надано інформацію на запити: головному Управлінню ДСНС України в Житомирській області, відділу поліції №3 Житомирського районного управління 2, службі у справах дітей Курненської сільської ради.

          Оповіщено  17  громадян  чоловічої  статі  про  виклик  їх  до   шостого відділу  Житомирського  РТЦК  та  СП.

          Прийнято, сформовано  та  внесено  до  електронної  системи  «Соціальна громада» та  ЄІССС: субсидії – 11, ДСД малозабезпеченим сім’ям и – 2, Допомога на  непрофесійній основі  – 2, допомога на дітей що виховуються в багатодітних сім’ях  – 1, пільги  на  тверде  паливо, скраплений газ, комунальні послуги (багатодітні, учасник  бойових  дій) – 3. Вчинено 5  нотаріальних  дій.

Видано  витягів  з РТГ: про реєстрацію місця проживання – 8; Про зареєстрованих за місцем проживання – 2.  Видано довідок  різного соціального  характеру – 71. Від  населення прийнято – 3 заяви, з них: Про  надання матеріальної  допомоги – 3. На  особистому  прийомі  було  - 4  громадян  

(жителів с. Старий Майдан - 3, жителів  с. Білка - 1). Зареєстровано місце проживання особи  з  одночасним  зняттям  з реєстрації  за попереднім  місцем  проживання – 1 .

          У  березні  місяці   на  території  старостинського округу  продовжувалася  робота  по  вирубуванню  кущів, чагарників, а  саме:  на  кладовищі  та прилеглій  до  нього  території   в   с. Старий Майдан  та  с. Білка. Проведено  збір  сміття   від  домогосподарств  в  с. Старий Майдан.

 

ВЕЛИКОЛУГІВСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 3

          06.03.2025 видалення аварійних дерев на громадському кладовищі: 1 ялинка,1 береза,1 липа, задіяна спецтехніка (маніпулятор Лозинського А.Б.).

          11.03.2025 заготовлені та завезені дрова на Великолугівський ліцей 30 скл./м.

          13.03.2025 заготовлені та завезені дрова на фельдшерський пункт 15 скл./м.

          14.03.2025 порізка та завезення в склад дров ЗДО «Україночка».

          18.03.2025 порізка та завезення матеріалу на паркан (риглі, колки, штахети) Великолугівський ліцей.

          20.03.2025  вирізка чагарників біля території ЗДО «Україночка».

          20,24—25.03.2025 прибирання обочин дороги від повороту на Довбиш до урочища «Глинки» та зупинок громадського транспорту в кількості 5 шт.

          26.03.2025 вивезення сміття зібраного по дорозі на Довбиш.

          26.03.2025 заготівля та перевезення дров на старостат 10 скл./м.

          31.03.2025 завезення піску на кладовище 3 машини, 1 машина до  ЗДО.

          31.03.2025 демонтаж старого паркану, витягування стовпчиків, перевезення (задіяно 2 одиниці техніки).

          31.03.2025 підрізання дерев на громадському кладовищі.

 

ТЕТІРСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 4

          Виконано всі посадові обов’язки.

          У березні 2025 року було видано - 49 довідок, витягів про реєстрацію - 14, витягів про зареєстрованих - 8. Також проведено 24 нотаріальних дій. За березень місяць оформлено субсидій 2, пільги 2, допомоги 1.

          Також виконано додаткову роботу:

          - проведено організаційні роботи по придбанню матеріалів на паркан до кладовища;

          - завезено 2 м2 дров старостат та 2 м2 ВПО;

          - проведено роботу по приведенню в належний стан футбольного поля с. Тетірка;

          - закінчили чистку чагарників, та збирання сміття дороги від «Арки» до траси 0.7 км.;

          -  висаджено 20 фруктових дерев;

          - не припиняємо роботу по плетінню сіток 1000 м2;

          - проведемо весняну обрізку саду і паркової зони.

 

СОКОЛІВСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 6

          Протягом березня:

  • прийом громадян – вирішувала проблемні питання різних напрямків;
  • погрузка гілля біля траси 1 причеп та 2 причепи біля водойми поблизу будинків 16,17 по вул. Миру; заплачено 500 грн. за маніту, безкоштовно трактор  ФГ «ОЛ.АГРО-СВІТ»;
  • випросила для дружини загиблого воїна Ліскової Любові М. 1 причеп дров 10 м2 у лісничого Давидюка В.В;
  • домовилась безкоштовно за один причеп обрізків 12 м2 для  Костиріної Оксани В., дружини воїна пропавшого безвісти, ПП Ковальчуком В.М. привезено;
  • проводиться благоустрій територій. Із командою старостату, директором будинку культури Опарою Л.А. побілили  по вул. Миру фундамент огорожі, витрачено 40 кг вапна.
  • допомога в наведенні ладу в комунальному закладі  «Прихисток». Їздила своїм автомобілем в Довбиш за матеріалами (уголок, жидкий цвях, вапно, клійонка, фарба - біла, зелена), попідкрашували стелі у душовій кабіні, на кухні навели лад;
  • благоустрій на кладовищі із командою старостату, допомагали небайдужі  Пасічко В.М., Плига В.А. мотоблоками  та трактор комунального вивозили гілля на сміттєзвалище з території кладовища.
  • провели зібрання, збори де був звіт старости та вирішувались різні питання.
  • приймала участь у гасінні пожежі в лісі 22.03.2025р.
  • відправили посилку на ЗСУ – окопні свічки 85 шт., солодощі, кава, чай, мед, цукерки різні та переказали кошти в сумі 13 400 грн на ремонт автомобіля.

        - отримали від СТОВ «Полісся», директор Ясененко О.Ф., благодійну допомогу посадковою цибулею 20 кг (Голландія), яку виділили: (Добровольська Г.А., одинока, під супроводом соц. працівника - 1кг,  Заріцький А.Ф., одинокий, під супроводом соц. працівника - 1кг; Дерван Т.А.- інвалід дитинства ІІІ гр., одинока мати -1кг, Рожанська Л.В.- багатодітна мати 6 дітей -1 кг; Змієвська Ю.А. – одинока мати, СЖО -1 кг; Ільченко С.Д. - одинока мати, дитина інвалід І гр. - 1 кг; Гриневич О.І.- дитина інвалід І гр. - 1 кг; Давидюк Н.М. - дитина інвалід І гр., - 1 кг; Рекретюк В.О. - діти під опікою - 1 кг; Ільченко С. –  СЖО - 1 кг; Давидюк Н.В. – сім’я загиблого ЗСУ, Горбова О.- ВПО -1 кг; Гадецька О.В.- СЖО - 1 кг; Єфімов В.А.- ВПО - 1 кг, Прихисток, ліцей.

          - порізка 54 м/п риглів 50 х 100 для огорожі громадської криниці по вул. Миру біля будинків № 17; 1600 грн. заплатили з благодійних коштів; на металевий профіль та фарбу зібрались жителі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформаційні дані за березень 2025 року

 

 

Видано довідок

Зареєстровано місця проживання

Знято з реєстрації місця проживання

Заяви та скарги громадян

Заяви на матеріальну допомогу

Видано витягів про реєстрацію місця проживання

Видано витягів про зареєстрованих

Нотаріальні дії

Оформлено справ по субсидіях та інших

Соколівський старостинський округ № 6

  60

1

-

-

-

15

-

6

22

Всього:

  60

1

-

-

-

15

           -

6

22

                                                                                                                                                    

Продовження звіту

Інформаційні дані за березень  2025 року

Особистий прийом громадян в старостинському окрузі

Виїзний прийом громадян в селах старостинського округу

 

Кількість особистих прийомів

Кількість звернень на особистому прийомі

Характеристика звернення за:

Індекс питання, що порушується у зверненнях

Кількість виїзних прийомів

Кількість звернень на виїзному прийомі

Характеристика звернення за:

Індекс питання, що порушується у зверненнях

 

4.1 - 4.2

7.1-7.20

8.1-8.12

 

010 - 270

4.1-4.2

7.1-7.20

8.1-8.12

 

010 - 270

Соколівський старостинський округ № 6

 

2

     29

Ч-7

Ж-22

7.5-1

7.6-2

7.8-3

7.9-2

7.12-2

7.13-2

7.20-17

8.1-18

8.4-1

8.6-1

8.7-1

8.8-7

8.12-1

 

     020-2

     060-15

     090-3

     100-1

     110-1

     130-6

     170-1

 

 

 

 

 

 

Всього:

2

29

  29

     29

29

29

-

-

-

-

-

-

 

АНДРІЇВСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 7

          До складу Андріївського старостинського округу № 7 входить три населених пункти:  с. Андріївка, с. Улашанівка та с. Рудокопи. 

          Протягом березня місяця було видано 36 довідок, вчинено 1 нотаріальна дія, оформлено справ по субсидіях та пільгах - 8. Вихідна кореспонденція  склала 13 листів, прийнято вхідної кореспонденції  - 12 листи, зареєстровано 8 заяв про надання матеріальної допомоги, видано 4 витяги про реєстрацію місця проживання та 1 витяг про зареєстрованих. Здійснювався прийом громадян. Громадяни звертались з проблемами різного характеру, яким надавалися рекомендації та консультації.

          Вирішували соціально-побутові питання сімей загиблих військовослужбовців. Завезено 4 скл/м дров сім’ї військовослужбовця, який вважається зниклим безвісти (Лисюк Людмилі Іванівні).

          Проведено вирубування чагарників вздовж комунальної дороги  протяжністю 300 м в с. Андріївка, зрізано дві ялини біля спортивного залу Андріївського ліцею, прибрано територію за кладовищем у с. Андріївка та завезено пісок.

 

ТЕНЬКІВСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 7

          По Теньківському старостинському округу № 8 Курненської сільської ради за березень місяць була пророблена робота, а саме: працівниками старостинського округу було видано довідок – 62, вчинено 5 нотаріальних дій, оформлено та передано документів для призначення субсидій на соціальних допомог – 13, знято з місця проживання - 1 чол., матеріальна допомога - 4 чол., видано витягів про реєстрацію місця проживання - 19, витягів про зареєстрованих – 2.

          Протягом березня:

          - прибирання території кладовища в с. Теньківка, вул. Лівобережна;

          - обрізка та прибирання чагарників по вул. Небесної Сотні в с. Теньківка;

          - завезено дрова гр. Талько Р.В. 1 м2;

          - прибирання по вул. Сонячна  в с. Стара Рудня;

          - організація та підвіз піску до кладовищ Теньківського старостату;

          - підсипка та грейдерування доріг старостату.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь