Курненська громада
Житомирська область, Житомирський район

Оголошення про проведення конкурсу на посаду керівника

Дата: 17.10.2023 10:54
Кількість переглядів: 1708

Оголошення про проведення конкурсу

на посаду керівника

Відділ освіти  та гуманітарних питань Курненської сільської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади директора Соколівського ліцею

Найменування закладу: Соколівський  ліцей Курненської сільської ради

Місцезнаходження закладу: 12021 с. Соколів вул. Миру, 4в, Житомирського  району,  Житомирської області.

Найменування посади: директор.

Умови оплати праці: посадовий оклад, доплати, надбавки встановлюються відповідно до постанови КМУ від 30.08.2002 р. №1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери»; наказу МОН від 26.09.2005 р. №557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», інших нормативних документів.

Кваліфікаційні вимоги до керівника:

Посаду директора закладу загальної середньої освіти може обіймати особа, яка є громадянином України, вільно володіє державною мовою, має вищу освіту ступеня не нижче магістра(спеціаліста) та стаж педагогічної роботи або науково-педагогічної роботи не менше трьох років, а також організаторські здібності, фізичний і психічний стан якої не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.

Вичерпний перелік, кінцевий строк і місце подання документів для участі в конкурсі:

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають особисто (або подає уповноважена згідно з довіреністю особа) до відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради за адресою: с.Курне, вул.Центральна, 1, Житомирського району, Житомирської області.

Відповідно до чинного законодавства на посаду керівника комунального закладу загальної середньої освіти, подаються такі документи:
 – заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

– автобіографія та/або резюме (за вибором учасника конкурсу);

– копія паспорта громадянина України;

– копія документа про вищу освіту (з додатком, що є його невід’ємною частиною) не нижче освітнього ступеня магістра (спеціаліста);

– документ, що підтверджує вільне володіння державною мовою;

– копія трудової книжки чи інших документів, що підтверджують стаж педагогічної (науково-педагогічної) роботи не менше трьох років на день їх подання;

– довідка про відсутність судимості;

– довідка про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду;

– мотиваційний лист, складений у довільній формі.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.
Особа пред’являє оригінали документів, копії яких подаються до конкурсної комісії.

Прийняття документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Кінцевий термін подання документів: 17.11.2023 року.

Контактна особа –Корзун Олена Яківна, головний спеціаліст, телефон (0978598186), електронна адреса: 8383530@ukr.net

Посилання на: Положення про конкурс на посаду керівника закладу загальної середньої освіти


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь