ЗВІТ ПРО РОБОТУ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТА ЇЇ ВИКОНАЧОГО КОМІТЕТУ ЗА КВІТЕНЬ 2025 РОКУ
Повномасштабне вторгнення росії на територію України вплинуло на громадянське суспільство, напрямки державотворення та умови діяльності. Війна внесла негативні корективи в життя кожного громадянина та всього соціально-економічного життя громади та України.
Не зважаючи на всі ці фактори, сільська рада, виконавчий комітет та депутатський корпус робимо усе від нас залежне, аби наша громада розвивалася.
Створення умов для забезпечення життєво важливих потреб та законних інтересів населення є одним із завдань громади, тому протягом квітня 2025 року основні напрями діяльності сільської ради були спрямовані на забезпечення комплексного соціально-економічного та культурного розвитку відповідної території, надання соціальних послуг населенню, забезпечення законності, громадської безпеки, правопорядку, охорона прав, свобод і законних інтересів громадян, соціальний захист населення та захист прав місцевого самоврядування, а саме:
ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ
За квітень місяць фінансовим відділом виконано:
- внесення змін до паспортів бюджетних програм по установі, та перевірка по головним розпорядникам сільської ради за 2025 рік;
- проєкт рішення виконавчого комітету про дотримання зобов’язань платниками щодо платежів до місцевого бюджету сільської ради за 1-ий квартал 2025 рік;
- проєкт рішення до сесії від 09.04.2025 р. «Про внесення змін до бюджету Курненської сільської територіальної громади на 2025 рік, та формування в програмі IAC «LOGIKA» для МФУ;
- внесення змін до річних та помісячних розписів на 2025 рік, по доходах 2 шт., по видатках 26 шт., по джерелах 7 шт.;
- перевірка по головних розпорядниках та формування консолідації до МФО в програмі IAC «LOGIKA» слідуючої звітності: інформація щодо ліквідності, галузеві звіти: розрахункова потреба на оплату праці по закладах загальної середньої освіти, галузеві звіти по касових видатках (охорона здоров’я).
Формування в програмі IAC «LOGIKA» та подача до МФО слідуючої інформації: розподіл вільних залишків, розподіл коштів від перевиконання доходів, про стан фінансування соціальних виплат.
Протягом місяця до Департаменту фінансів Житомирської ОДА була подана така інформація :
- про витрати спрямовані щодо виконання завдань відсічі збройної агресії РФ місячна та квартальна;
- про видатки на оздоровлення та відпочинок дітей;
- про надання матеріальної допомоги з місцевого бюджету;
- звіт щодо заборгованості виплати заробітної плати;
- інформація щодо виконання доходів загального фонду (без врахування міжбюджетних трансфертів);
- інформація щодо стану виконання доходної частини бюджету громади в цілому та за основними джерелами надходжень (ПДФО, плата за землю, єдиний податок);
- оперативні дані про стан розрахунків установ, які фінансуються із загального фонду бюджетів територіальних громад за комунальні послуги та енергоносії;
- аналіз узагальнених показників стану дебіторської та кредиторської заборгованості бюджетних установ, що фінансуються з місцевих бюджетів на підставі форми № 7 мб «Звіт про бюджетну заборгованість»;
- інформація про соціально-економічний стан територіальної громади;
- про заходи щодо забезпечення надходжень до місцевих бюджетів та ефективного використання бюджетних коштів;
- інформація про проведену контрольну роботу;
- інформація про забезпечення виконання ст.77 Бюджетного кодексу України в частині оплати праці з нарахуваннями працівників бюджетної сфери;
- інформація про усунення порушень та недоліків при перевірці рішення про місцевий бюджет.
До Житомирської РДА подано звіт про фактичне надходження платежів до спеціального фонду по екологічному податку;
- інформація щодо перегляду діючих регуляторних актів.
Протягом місяця виконувались доручення сільського голови, щоденно формували доходи, видатки, та залишки коштів по громаді.
Отримано та опрацьовано вхідної документації в кількості - 3 шт., підготовлено вихідної кореспонденції в кількості - 3 шт. Підготовлено та видано 3 розпорядчі документи по кадровій діяльності по фінансовому відділу.
Протягом місяця було сформовано та подано до СДО 50 розпоряджень про виділення коштів по загальному та спеціальному фонду, перераховано субвенцію до Пулинського селищного бюджету, та державних бюджетів, а саме: військовим частинам на виконання завдань щодо відбиття збройної агресії росії та оборони території України, ГУНП на виконання програми «Безпечна громада», та ГУ ДПС.
Формування документів для звірки в УДК в Пулинському районі (доходи, видатки, фінансування).
Головним спеціалістом по бухгалтерському обліку було :
- місячна звітність до УДК в Пулинському районі по фінансовому відділу 3 форми;
КУ «Центр надання соціальних послуг», 1 форма
та подано квартальну звітність до УДК в Пулинському районі по фінансовому відділу - 9 форм та КУ «Центр надання соціальних послуг» - 7 форм.
- аванс (юридичні, фінансові, платіжні доручення, відомості) по фінансовому відділу, КУ «Центр надання соціальних послуг», та по фахівцю по супроводу ветеранів. Протягом місяця здійснювався ряд закупівель через систему «Прозоро».
- нарахування заробітної плати: фінансовий відділ, КУ «Центр надання соціальних послуг».
Подано звіти до Державної фіскальної служби:
1) об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ (місячна ) по фінансовому відділу та КУ «Центр надання соціальних послуг» в складі:
- звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № ДФ 4) – 1 форми звітності;
- звіти про податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ) – 1 форми звітності;
- звіт про трудові відносини – 1 форма звітності;
- звіт про наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям – 1 форми звітності.
До Державної статистики подана 1 форма.
ВІДДІЛ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ІНВЕСТИЦІЙ
За квітень 2025 року відділом економічного розвитку та інвестицій підготовлено: 1 проєкт розпорядження сільського голови та 3 проєкти рішення виконавчого комітету сільської ради: «Про створення робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення» «Про затвердження ПРАВИЛ утримання домашніх тварин на території населених пунктів Курненської сільської територіальної громади; «Про проведення місячника з благоустрою».
Для використання та врахування в роботі протягом звітного періоду отримано близько 53 листів та інших документів з Житомирської обласної військової адміністрації, обласної ради та інших органів державної влади.
На запити профільних Міністерств, Департаментів, голови та заступників голови ОДА, на запити органів державної влади, суб’єктів господарювання та громадян підготовлено та надіслано близько 40 відповідей та листів.
Відділ працював над розробкою програми енергоефективності Курненської територіальної громади.
В квітні продовжилась робота в проекті «ЕКОНОМІКА СОЛІДАРНА – інструмент соціально-професійної інтеграції» (Польща).
Розпочали участь в онлайн-курсі «Діалоговий підхід. Принципи та практичне застосування», який проводиться Фондом «Освіта для демократії». Будемо навчатись найближчі 6 тижнів.
Продовжили роботу з #InfoTeenUa. Це естонсько-український проєкт, що допомагає українській молоді стати сильнішими перед інформаційною війною. Мета проєкту - підтримати зусилля українського уряду та суспільства у боротьбі з російською та проросійською пропагандою шляхом обміну досвідом між Естонією та Україною.
Взяли участь у розробці Меморандумів про співпрацю з чотирма громадами – сусідами.
Також розробляли меморандум про партнерство з Новолатівською громадою Дніпропетровської області.
ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ
Працівниками відділу освіти та гуманітарних питань протягом квітня 2025 року отримано та опрацьовано вхідної документації – 31 документ, підготовлено вихідної кореспонденції – 22. Видано 5 довідок про доходи та 2 довідки за зверненням громадян. Начальником відділу здійснено особистий прийом 8 громадян з питань працевлаштування та питань організації освітнього процесу. Підготовлено та видано 38 розпорядчих документів: з основної діяльності – 3; з адміністративно-господарської – 17; з кадрових питань тривалого терміну зберігання – 16; з кадрових питань короткотривалого терміну зберігання – 2.
08.04 - проведено нараду з керівниками закладів загальної середньої освіти, на якій було розглянуто питання про реформу старшої школи, проаналізовано участь ЗЗСО в заходах (моніторинг), а також психолог провела тренінг «Психологічна підтримка учасників освітнього процесу».
14 квітня – головним спеціалістом відділу пройдено навчання в Житомирському РЦПК на тему: «Запобігання корупції в органах публічної влади».
Бухгалтерією відділу освіти та гуманітарних питань проаналізовано використання електроенергії, ДП і деревини паливної за квітень 2025 року. Подано звіти до Департаменту освіти і науки Житомирської ОДА про використання субвенцій на оплату праці педагогічних працівників, доплату педагогічним працівникам за роботу в несприятливих умовах праці, субвенції для ООП, субвенції на оплату за харчування учнів 1-4 класів. Здійснено нарахування і виплату заробітної плати в повному обсязі та своєчасно, нарахування та виплату за листками тимчасової непрацездатності 32 працівникам.
Оголошено на PROZORRO та здійснено ряд закупівель.
15 квітня начальник відділу освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради та керівники закладів загальної середньої освіти взяли участь у регіональному форумі на тему: «Освітні досягнення України у міжнародному контексті. PISA 22-25», який проходив на базі Житомирського державного університету ім. І Франка.
16.04 – керівники ЗЗСО громади пройшли навчання за освітньою програмою підвищення кваліфікації керівників закладів загальної середньої освіти при Житомирському ОІППО та отримали відповідні сертифікати.
16.04 – комунікаційна зустріч «Безпека учасників освітнього процесу: запобігання боулінгу, вербуванню і тероризму» за участі управління ДСЯО у Житомирській області.
Вчителі початкових класів закладів загальної середньої освіти, що навчатимуть 1 клас в новому навчальному році, взяли участь у заході «Інноваційний освітній проект», який відбувся у селищі Хорошів, під час якого відвідали пресконференцію та відкриті уроки колег.
Протягом лютого – квітня учителі закладів загальної середньої освіти ознайомилися з електронними версіями оригінал-макетів підручників для здобувачів освіти 1,2, 3, 8 класів та здійснили конкурсний відбір підручників, схваливши їх на засіданнях педагогічних рад закладів освіти, протоколи яких оприлюднено на сайті. 21 квітня узагальнені результати вибору ЗЗСО надіслано до Департаменту та оприлюднено на сайті засновника.
Здійснено перевірку готовності закладів освіти до друку документів про базову та повну загальну середню освіту. Інформацію про заклади освіти в реєстрах ІВС «Освіта» і ЄДЕБО перевірено та приведено у відповідність.
Всі ЗЗСО заповнили файли з даними про випускників початкової школи для формування відділом освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради замовлення в ЄДЕБО документів про здобуття початкової освіти.
У Андріївському, Великолугівському, Курненському, Стрибізькому, Тетірському ліцеях пройшли засідання атестаційних комісій І рівня, а 24 квітня відбулося засідання атестаційної комісії ІІ рівня при відділі освіти та гуманітарних питань Курненської сільської ради. Атестувалося три керівники на відповідність займаній посаді та п’ять педагогічних працівників. Всі рішення прийняті на користь педагогів.
10 квітня у Андріївському ліцеї вчитель початкових класів Савіцька Н.В. провела відкритий урок з математики у 3 класі для вчителів закладів загальної середньої освіти Курненської ТГ.
В Соколівському ЗДО «Сонечко» проведено засідання циклової комісії дошкільної освіти на тему: «Взаємодія вихователя з батьками у формуванні національно-патріотичної поведінки дошкільників». Вихователі ЗДО відвідали відкрите заняття з математики, яке провела вихователь Саніна Л.В.
Протягом квітня 2025 року команди Курненського ліцею брали участь в ІІІ етапі змагань фізкультурно-оздоровчого заходу «Пліч-о-пліч» Всеукраїнські шкільні ліги» з шахів та легкої атлетики.
Протягом 01-08 квітня пройшов І етап змагань «Шкільний м’яч» у закладах загальної середньої освіти. 21 квітня було проведено ІІ етап змагань «Шкільний м’яч» в с. Курне з метою визначення переможця та формування команди для участі у ІІІ етапі змагань. Переможцем змагань стала команда Стрибізького ліцею, друге місце виборола команда Великолугівського ліцею, а третє місце – команда Старомайданської філії Стрибізького ліцею.
16 квітня учні закладів освіти Курненської ТГ брали участь у змаганнях з волейболу серед юнаків 2010 року і молодші, які йдуть в залік обласних пошукових змагань під девізом: «Хто ти, майбутній Олімпієць?» та проходили в м. Овруч.
22 квітня учні закладів освіти Курненської ТГ брали участь у змаганнях з волейболу серед дівчат 2010 року і молодші, які йдуть в залік обласних пошукових змагань під девізом: «Хто ти, майбутній Олімпієць?» та проходили в селищі Ємільчине.
16-17 березня учні Стрибізького ліцею стали учасниками ІІІ обласних змагань зі спортивного (водного туризму), де зайняли 5 загальнокомандне місце.
23 квітня було підведено підсумки обласного конкурсу «День зустрічі птахів», в якому учні 1 класу Старомайданської філії Стрибізького ліцею (керівник Коржовська О.С.) у номінації «Агітаційна робота» отримали І місце за лепбук «Зустріч птахів», а вчитель Тетірського ліцею Загурська Л.С. – ІІІ місце за сценарій свята «Весняне повернення».
Працівники закладів культури, бібліотек, ДЮСШ, працівники та учні закладів загальної середньої та дошкільної освіти долучилися до щорічної Всеукраїнської акції з благоустрою «За чисте довкілля» та дня благоустрою. Прибрано прилеглі території закладів, проведено акцію «Збережи природу» (виготовлення шпаківень, облаштування мурашників, прибирання околиць лісових насаджень), години спілкування на екологічну тематику. У великолугівському ліцеї висаджено алею випускника - кущі бузку (здобувачами освіти 4 класів та 11 класів та їх батьками).
Усі заклади загальної середньої освіти провели ряд профілактичних заходів щодо особистої безпеки в мережі Інтернет учнів, а також запобігання та протидії злочинам проти основ національної безпеки України. До інформаційно-просвітницьких заходів було залучено 650 учнів.
02.04 - благодійний концерт в підтримку ЗСУ(ЦКП с. Курне).
03.04 року відбувся благодійний концерт на підтримку ЗСУ, який був організований народним колективом «Великолугівчанка».
09.04 - продовження та освячення Алеї пам’яті с. Курне.
У закладах освіти громади проведено ряд заходів:
- День сміху. Фоточелендж «Багато сміху – життя на втіху» для 1-11класів;
- Міжнародний день птахів. Квест-гра для 5-11 класів «Пташині дива України»;
- Всесвітній день здоров’я. Для 1-11 класів квест по локаціях:
- «Мінна безпека»;
- «Медична допомога»;
- «Спортивна»;
- «Брейн-ринг»;
- «Еко-квест»;
- Міжнародний день подяки рослинам. Акція «Рослину доглядай – дякую сказати не забувай!»;
- Великдень. Конкурс писанок, витинанок та малюнків «Великодне диво»;
- День творчості. Конкурс малюнків на асфальті для 1-4 класів;
- Міжнародний день Землі:
- Виховна година для 1-4 класів «День Землі»;
- Екологічна акція «Чисте довкілля»;
- Міжнародний день пам’яті аварії на ЧАЕС. Загальношкільна лінійка «Чорнобиль в серці України, а біль його по всій Землі». Виховна година для 1-4 класів «Чорнобиль – день великої біди»; книжкова виставка «Прислухайся, - то дзвони лиха»(Курненська публічна бібліотека), відзначення ліквідаторів Чорнобильської АЕС.
- Зустріч представників Звягельського медичного фахового коледжу з учнями 9-11 класів Андріївського ліцею.
ЗАГАЛЬНИЙ ВІДДІЛ
Впродовж квітня місяця загальний відділ Курненської сільської ради працював над вдосконаленням порядку документування управлінської інформації та роботи з документами відповідно до вимог чинного законодавства. Проведений аналіз кількості вхідної, вихідної кореспонденції за квітень 2025 року, документообіг в цілому складає 487 документи. З них 346 документів вхідної кореспонденції, розгляд яких було доручено відповідним структурним підрозділам сільської ради або окремим посадовим особам та 141 документів вихідної кореспонденції.
За квітень 2025 року рік працівниками відділу видано громадянам 371 довідку різного характеру, в тому числі: про наявність пічного опалення та скрапленого газу для оформлення субсидій, довідки для оформлення спадщини за заповітом та оформлення спадщини за законом і інші.
За квітень місяць загальним відділом сільської ради видано 223 витяги про реєстрацію місця проживання особи та 53 - відомості про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб. Зареєстровано місця проживання – 10, знято з реєстрації з місця проживання – 27.
Робота із зверненнями громадян протягом квітня 2025 року проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» (зі змінами), Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та іншими нормативно-правовими актами, що регламентують роботу із зверненнями громадян.
Щомісяця здійснюється аналіз звернень громадян, які надходять до громади та забезпечується всебічний, об’єктивний розгляд і надання відповідей авторам звернень у визначені законодавством терміни.
Протягом квітня сільським головою було здійснено 2 виїзних прийоми (Андріївський старостинський округ № 7 та Соколівський старостинський округ № 6). Загальним відділом здійснена належна реєстрація звернень, всі звернення повністю укомплектовані в справи відповідно до вимог чинного законодавства, а саме відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348 (зі змінами).
Під час проведення прийомів забезпечено першочерговий прийом пільгових категорій громадян, приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани праці, особи з інвалідністю, багатодітні сім’ї, учасники бойових дій (АТО/ООС), сім’ї загиблих військовослужбовців, сім’ї військовослужбовців, які зникли безвісти, військовослужбовці ЗСУ, внутрішньо
переміщені особи, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Протягом місяця до загального відділу надійшло 2 інформаційних запити, з них: 2 – від громадської організації. Робота із запитами на публічну інформацію спрямована на забезпечення права кожного громадянина на доступ до інформації, що знаходиться у володінні сільської ради, створення належних умов для реалізації цього права відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації». Із загальної кількості інформаційних запитів: 1 інформаційний запит надійшло до сільської ради електронною поштою. Всі інформаційні запити, які надійшли розглянуті відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» у встановлені законодавством терміни.
Протягом квітня вівся погосподарський облік, як вид первинного обліку, передбачений для накопичення і систематизації відомостей, які збирає громада по кожному з розташованих на її території населених пунктів і які є необхідними для проведення державних статистичних спостережень. Погосподарський облік ведеться з урахуванням норм чинного законодавства з питань захисту персональних даних. У рамках погосподарського обліку громада веде облік особистих селянських господарств у порядку, визначеному центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері статистики.
Всього за звітний період видано 61 розпорядження сільського голови: 7 - розпоряджень сільського голови з основної діяльності, 6 - з адміністративно-господарських питань, 27 - розпоряджень сільського голови з кадрових питань (особового складу) довготривалого терміну зберігання та 21 - розпорядження сільського голови з кадрових питань (особового складу) короткотривалого терміну зберігання.
З них працівниками відділу підготовлено 4 розпорядження «Про введення в дію рішень ради оборони Житомирської області та виконання заходів із загальної мобілізації на території Курненської сільської територіальної громади».
Протягом квітня проведено 2 засідання місцевої комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій та оформлено протоколами. Підготовлено проєкт рішення на виконком «Про створення місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення (МАСЦО) населення на території Курненської сільської територіальної громади».
Протягом місяця відправлено в ДП «НАІС»:
- 7 заяв про державну реєстрацію заповітів та спадкових договорів.
Відповідно до п. 20 ч. 4 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про Національний архівний фонд і архівні установи», «Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» працівниками загального відділу велася робота щодо упорядкування та архівного зберігання документів, саме підготовка зведеної номенклатури справ на 2025 рік. Проведено 1 засідання експертної комісії на якому розглянуто 3 питання: схвалення Положення про архівний підрозділ Курненської сільської ради Житомирського району Житомирської області, схвалення Положення про експертну комісію (ЕК) Курненської сільської ради Житомирського району Житомирської області та схвалення номенклатури справ Курненської сільської ради Житомирського району Житомирської області на 2025 рік.
Інформаційні дані за квітень 2025 року
|
Видано довідок |
Зареєстровано місця проживання |
Знято з реєстрації місця проживання |
Витяги про реєстрацію |
Відомості про зареєстрованих |
Нотаріальні дії |
Оформлено справ по субсидіях |
Курненська сільська рада |
33 |
|
|
59 |
18 |
6 |
12 |
Стрибізький старостинський округ № 1 |
99 |
|
|
50 |
10 |
7 |
14 |
Старомайданський старостинський округ № 2 |
25 |
|
|
5 |
- |
2 |
5 |
Великолугівський старостинський округ № 3 |
45 |
|
|
32 |
14 |
3 |
2 |
Тетірський старостинський округ № 4 |
32 |
|
|
7 |
5 |
4 |
3 |
Курненський старостинський округ № 5 |
36 |
|
|
13 |
5 |
5 |
6 |
Соколівський старостинський округ № 6 |
38 |
|
|
13 |
1 |
2 |
13 |
Андріївський старостинський округ № 7 |
32 |
|
|
26 |
- |
2 |
10 |
Теньківський старостинський округ № 8 |
31 |
|
|
18 |
- |
3 |
1 |
Всього: |
371 |
10 |
27 |
223 |
53 |
31 |
66 |
СЕКРЕТАР РАДИ
Реєстрація нотаріальних дій органу місцевого самоврядування (з посвідчувальним написом).
Посвідчення документів різних зразків з написом (згідно з оригіналом).
Оформлення заяв на прийняття спадщини.
Видача довіреностей, що прирівнюються до нотаріально посвідчених.
Підготовка проєктів рішень до виконкому.
Підготовко проєктів рішень до сесії.
Підготовка до проведення сесії та виконкому: ведення, розпорядження.
Роз’яснення дій населення по виготовленню та підготовці документів по оформленню спадщини, реєстрації відповідних документів у реєстратора, нотаріуса.
Відповіді на листи.
ВІДДІЛ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ТА ЗВІТНОСТІ
Відділом бухгалтерського обліку та звітності Курненської сільської ради забезпечено ведення бухгалтерського обліку фінансово-господарської діяльності бюджетних установ та складання звітності, а саме:
- відділ забезпечує відображення у документах достовірної та у повному обсязі інформації про господарські операції і результати діяльності, необхідної для оперативного управління бюджетними призначеннями (асигнуваннями) та фінансовими і матеріальними (нематеріальними) ресурсами;
- відділ забезпечує дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, своєчасного подання на реєстрацію таких зобов'язань, здійснення платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань, достовірного та у повному обсязі відображення операцій у бухгалтерському обліку та звітності;
відділ забезпечує контроль за наявністю і рухом майна, використанням фінансових і матеріальних (нематеріальних) ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.
Відділом вжиті заходів щодо ефективних та раціональних витрат бюджетних коштів у фінансово-господарській діяльності та недопущення нецільового використання бюджетних асигнувань.
Працівники відділу здійснюють постійний контроль за:
- дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов'язань, їх реєстрації в органах Державного казначейства та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов'язань;
- правильністю зарахування та використання власних надходжень виконавчого комітету сільської ради;
Відділом бухгалтерського обліку та звітності Курненської сільської ради забезпечено виконання планових показників по видатках за квітень місяць 2025 року на 62%. тобто є економія бюджетних коштів.
На 01.05.2025 року залишки асигнувань на реєстраційному рахунку становлять 4 543 579,71грн.
На протязі звітного періоду відділом забезпечено:
1) реєстрацію та подання у ГУ ДКСУ платіжних доручень, юридичних та фінансових зобов′язань для розрахунків з різними Дебіторами та Кредиторами;
2) синтетичний та аналітичний облік доходів та видатків, оброблялись первинні документи за різними джерелами фінансування;
3) дотримання термінів складання і подавання місячної звітності;
4) нарахування заробітної плати працівникам за квітень місяць 2025 року;
5) нарахування лікарняних працівникам за березень - квітень місяць 2025 року;
6) зведення планових показників за березень - квітень 2025 року;
7) аналіз показників сільського бюджету відносно попереднього періоду;
8) формування меморіальних ордерів за звітний період (м.о.№2, м.о.№3, м.о.№5, м.о.№6, м.о.№13, );
9) зведення даних бухгалтерського обліку, які заносяться в меморіальні ордери та Головну книгу, ведення аналітичних рахунків за Головною книгою;
10) виплата соціальної допомоги на непрофесійній основі.
Згідно даних бухгалтерського обліку складалась та висвітлювалась бюджетна, фінансова, податкова, статистична та інші звітності, надавалась достовірна та правдива інформація, яка необхідна для управління діяльності сільської ради та забезпечення контролю за виконанням кошторисів доходів та видатків.
У квітні 2025 року надано бюджетну та фінансову звітність до:
Державної казначейської служби України:
- місячна бюджетна звітність по місцевому бюджеті Курненської с/ради;
- квартальна бюджетна та фінансова звітність по місцевому бюджеті Курненської с/ради;
- квартальна консолідована бюджетна та фінансова звітність по місцевому бюджеті Курненської с/ради.
Державної фіскальної служби:
1) подання звіту про прийняття працівника на роботу;
2) об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ (місячна) в складі:
- звіти про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (Форма № Д 4);
- звіти про податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку (Форма № 1ДФ);
- звіт про зарахування стажу окремим категоріям громадян (на непрофесійній основі);
- звіт про трудові відносини;
- звіт про наявність підстав для обліку стажу окремим категоріям .
Державної статистики:
- звіт із праці форма №1-ПВ (місячна);
- звіт із праці форма №1-ПВ (квартальна);
На протязі квітня місяця 2025 року проводилось нарахування заробітної плати працівникам сільської ради, відповідно до штатних розписів та Постанови Кабінету Міністрів України від 09 березня 2006 року № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (із змінами) та Положення про преміювання та надання матеріальної допомоги працівникам сільської ради:
1) вчасно проводилось нарахування заробітної плати та лікарняних працівникам сільської ради. Перераховувалась заробітна плата за першу та другу половину місяця працівникам сільської ради на відповідні карткові рахунки;
2) здійснено нарахування допомоги з тимчасової втрати працездатності березень - квітень 2025 р. за рахунок Пенсійного фонду;
3) вчасно здійснювалось нарахування та утримання податків із заробітної плати за першу та другу половину місяця;
4) вчасно здійснювались перерахунки податків до місцевого бюджету (екологічний податок) та податків військового збору, ПДФО та ЄСВ ;
4) в кінці місяця проведена звірка по сплаті податків в особистому кабінеті платника податків Фіскальної служби.
5) протягом звітного періоду проводився збір показників лічильників по енергоносіях та внесення їх до рапорту Пулинського РЕМ;
6) проводилась видача та прийом подорожних листів водіям, також проводилось забезпечення водіїв талонами на паливо;
7) в квітні 2025 року проводилось списання дров по сільській раді за поточний місяць;
8) згідно вимог Закону України здійснювалось оприлюднення всієї необхідної інформації на веб-порталі через авторизовані електронні майданчики в системі «PROZORRO» по питаннях публічних закупівель.
За квітень 2025 року відділом підготовлено 2 розпорядження, зареєстровано та профінансовано 29 договорів, зареєстровано та профінансовано в Управлінні державного казначейства 96 зобов’язань, зареєстровано та профінансовано в управлінні державного казначейства 88 платіжних інструкцій, сформовано та профінансовано 16 розподілів бюджетних коштів підвідомчих установ.
До Управління державної казначейської служби відправлено 366 підтверджуючих документів, оброблено та сформовано 19 відомостей на отримання коштів на банківські рахунки,
За звітний період 2025 року відділом бухгалтерського обліку та звітності оброблено 522 первинних документів, здано 106 форм звітності, іншої наданої інформації до різних установ та організацій – 18 форм та додатків, проведено 22 процедури публічних закупівель.
За звітний період відділом створені 6 паспортів бюджетних програм, складено 2 річних кошториси та 2 помісячних планів асигнувань, відкрито в органах ДКСУ 2 реєстраційних рахунків по загальному та спеціальному фонду бюджету. Отримано 112 виписок УДКСУ про рух коштів на рахунках Курненської сільської ради.
Сформовано в програмі «Місцевий бюджет» та відправлено в системі «Логіка» до місцевого фінансового органу та в системі дистанційного обслуговування в органи Державного казначейства
- зміни до бюджетних паспортів бюджетних установ на 2025 рік;
- кошториси та плани асигнувань на 2025 рік (зміни до бюджету);
- розподіли коштів підвідомчих установ за квітень 2025 рік;
- інформація щодо ліквідності за квітень 2025 року;
- галузеві звіти: охорона здоров'я.
(Обсяг сформованих, сканованих та відправлених звітів та документів складає 106 штук, 376 аркушів)
Відділ здійснював роботу, спрямовану на забезпечення суворого дотримання штатної, фінансової, касової дисципліни, кошторисів витрат, дотримання законності списання з обліку запасів, стежив за збереженням бухгалтерських документів, оформленням та здаванням їх до архіву.
Відділом здійснювався контроль за дотриманням порядку оформлення первинних і облікових документів, розрахунків та платіжних інструкцій, витрачанням фонду оплати праці, за виконанням всіх доручень сільського голови, першого заступника сільського голови, секретаря сільської ради.
За січень - квітень місяць 2025 рік касові видатки по галузях становлять:
1) організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад 4 237 349,38;
2) організація благоустрою населених пунктів 1 211 882,93 грн;
3) надання соціальних гарантій фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги
180 594,89 грн;
4) видатки підвідомчих установ 1 300 000 грн;
5) видатки розпорядникам нижчого рівня 639 201,52 грн;
6) Видатки на поховання УБД – 17 488грн;
7) Соціальні виплати: 304 600 грн;
8) Компенсаційні виплати – 11 781,00 грн;
9) Громадські роботи – 17 390,57 грн;
10) Заходи із землеустрою – 24 000 грн;
11) Членські внески – 16 000 грн.
За відповідний період профінансовано та проведено касових видатків з місцевого бюджету на загальну суму 8 583 489,76 грн, а саме:
1) видатки на заробітну плату 4 005 511,40 грн;
2) нарахування на заробітну плату 820 047,04 грн;
3) придбання матеріалів 842 717,20 грн;
4) оплата послуг 175 800,25 грн;
5) земельний та екологічний податок 1 731,46 грн;
6) видатки підвідомчих установ 1 300 000 грн;
7) видатки розпорядникам нижчого рівня 639 201,52 грн;
8) соціальні видатки 485 194,89 грн;
9) оплата інших енергоносії та комунальних послуг 16 535 грн;
10) Компенсація за проїзд залізничним транспортом – 11781 грн;
11) придбання предметів довгострокового користування (придбання мінітрактора) - 284 970 грн.
Заборгованість за бюджетними коштами на кінець звітного періоду становить 36 800 грн.
Відділ забезпечує дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) та інформаційних ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій. Проводить аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності, у тому числі зведеної звітності, щодо причин зростання дебіторської та кредиторської заборгованості, розробляє та здійснює заходи щодо усунення та погашення кредиторської заборгованості, організовує та проводить роботу з її списання відповідно до законодавства.
Відділ бухгалтерського обліку та звітності провидить постійний контроль щодо раціонального використання коштів місцевого бюджету, дотримання цільового призначення використаних коштів та дотримання фінансової дисципліни профінансованих видатків. Відділом успішно здані: місячні звіти за квітень місяць 2025 року та квартальна звітність за І квартал 2025 року.
Відділ забезпечував конфіденційність інформації по нарахуванню заробітної плати працівників сільської ради та відомостей про діяльність сільської ради. Відділом бухгалтерського обліку та звітності своєчасно виконані всі інші вказівки та доручення сільського голови, першого заступника сільського голови, секретаря сільської ради. У межах своєї компетенції готувалися проєкти, розпорядження та рішення сесії сільської ради та інші інформаційні документи.
ВІДДІЛ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА ПРОСТОРОВОГО ПЛАНУВАННЯ
Відділом земельних ресурсів, містобудування, архітектури та просторового планування протягом квітня 2025 року сформовано та подано наступні інформації:
- інформація щодо стану нарахування та виплати орендної плати, укладання договорів оренди на земельні частки (паї) (приватної власності та невитребуваних та неуспадкованих земельних ділянок) за І квартал 2025 року на виконання доручення Житомирської ОДА та РДА;
- інформація сільському голові щодо сплати за землю юридичними, фізичними особами підприємцями за І квартал 2025 року у розрізі старостинських округів;
- інформація про незакріплені ліси на запит Міжрегіонального управління лісового та мисливського господарства.
- лист Головному управлінню Держгеокадастру у Житомирській області щодо наявності «Програми розвитку земельних відносин на території Курненської сільської ради на 2021-2025 роки»;
- інформація до Департаменту екології та природних ресурсів, Житомирської ОДА про виконання протокольного рішення за результатами засідання Конгресу місцевих та регіональних влад при Президентові України від 20 серпня 2024року, в частині ефективного управління земельними ресурсами;
- звіт сільському голові про роботу відділу земельних ресурсів, містобудування, архітектури та просторового планування за березень 2025 року;
Продовжено роботу з розроблення нормативно-грошової оцінки, прийнято рішення сесії «Про надання дозволу на складання технічних документацій з нормативної грошової оцінки земельних ділянок Курненської сільської ради (в межах та за межами населених пунктів» та ведуться перемовини з виконавцями даного виду робіт.
Відділом земельних ресурсів, містобудування, архітектури та просторового планування підготовлено до розгляду на черговій сесії проекти рішень, що стосується земельних питань. Взято участь у проведенні сесії, на якій було розглянуто 23 земельні питання. Пронумеровано та видрукувано рішення сесії та передано у Загальний відділ сільської ради.
Підготовлено та укладено додаткові угоди з ФОП Іванисько М.Б., СТОВ «Надія ВП», ПП «Лібос» щодо припинення дії договорів оренди на не витребувані та неуспадковані земельні ділянки частки (паї) власники яких померли у зв’язку з реєстрацією права власності на земельні ділянки спадкоємцями.
Підготовлено протокол засідання постійної комісії з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури, охорони пам’яток, історичного середовища, благоустрою, комунальної власності, житлово-комунального господарства, енергозбереження та транспорту.
Передано до державного реєстратора пакет документів для реєстрації права комунальної власності на 2 земельні ділянки утворені в результаті поділу з метою подальшого продажу права оренди на ці ділянки на земельних торгах.
Передано до державного реєстратора для реєстрації договір оренди з гр. Сіриком В.Г.
Проведено роботу та розроблено проекти землеустрою щодо зміни цільового призначення на 3 земельні ділянки із земель запасу на земельні ділянки для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об’єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій. Підготовлено проекти на затвердження сесією сільської ради.
Створено та розміщено оголошення на електронному майданчику про проведення електронних торгів з продажу права оренди на 3 земельні ділянки комунальної власності.
Продовжено роботу щодо уточнень платників земельного податку з ГУ ДПС у Житомирській області. Зібрано.
Зібрано пакет документів та передано розробнику для проведення поділу земельної ділянки комунальної форми власності за межами села Старий Майдан, з метою подальшого продажу права оренди на земельних торгах.
Підготовлено пакет документів для продажу земельної ділянки несільськогосподарського призначення площею 0,0530 га в межах селища Курне.
Протягом квітня місяця відділом було надано 6 довідок про наявність (відсутність) земельних ділянок.
Протягом квітня місяця постійно висвітлювалася інформація на офіційному сайті та сторінці фейсбук щодо основних подій, що відбувалися у громаді.
Верифіковано адреси по одному населеному пункті громади у Єдиному адресному реєстрі будівель та споруд.
Видано два витяги з Реєстру будівельної діяльності щодо інформації про присвоєння адрес Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.
На офіційний сайт завантажено рішення 50-ї чергової сесії та третього засідання виконавчого комітету.
Організовано та куплено матеріали для плетіння маскувальних сіток для потреб ЗСУ.
Підготовлено протокол засідання комісії з житлових питань та запит на отримання інформації.
Опрацювання грантової заявки на створення адаптивного спортивного клубу для ветеранів та членів їх сімей, осіб з інвалідністю.
Проведено фото фіксацію та висвітлено на сайті футбольний турнір «Шкільний м'яч».
Крім того, відділом постійно надавалися відповіді на листи, запити та звернення що надійшли від громадян, організацій. Здійснювався особистий прийом громадян.
ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ, ОБОРОННА РОБОТА
Виконував посадові обов’язки, а саме: займавсь оповіщенням надавав відповіді на розпорядження, надавав відповіді на листи РДА, з представниками ДСНС проводили огляд ЗC. Приймав участь в нарадах з мобілізації, надавав звіти по мобілізації, звітував щодо пожеж, які виникали в межах та поза межами громади. Приймав участь в будівництві будівлі ДПК, Алеї слави, приймав участь в гасінні пожежі, виконував розпорядження сільського голови.
ВІДДІЛ КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА БЛАГОУСТРОЮ
Протягом квітня:
- підготовка розпорядження про закінчення опалювального сезону, підготовка відповідей на листи електронної пошти, підготовка до суботника;
- ремонт гідравліку в Т-40; підвезення відсіву до ДПК;
- порізка дров, складення акти прийому передачі бензоінструменту;
- встановлення банерів загиблим героям;
- складення нової бензокоси, косіння газону біля с/р, встановлення лавочки на кладовище до могили загиблого героя;
- благоустрій на кладовищі;
- підвіз відсіву до КНП «АЗПСМ», встановлення доски в сесійній залі;
- побілка бордюр біля квітника; звезення гілля по вул. Молодіжній, штукатурка фундаменту на заборі біля с/р;
- фарбування фундаменту біля с/р, проходив онлайн навчання по протипожежній безпеці.
- складення рамки під плетіння масксітки
- вивіз сміття та гілля по вул. Молодіжній;
- побілка котельні сільської ради.
ВІДДІЛ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»
Відділ «ЦНАП» Курненської сільської ради забезпечує надання адміністративних послуг із залученням до його роботи окремих посадових осіб виконавчого комітету або структурних підрозділів.
Також Відділом «ЦНАП» Курненської сільської ради та уповноваженими особами старостинських округів забезпечується надання консультацій громадянам з питань соціальної допомоги, житлових субсидій, пільг, прийом документів на всі види соціальних допомог, захисту прав дитини та інших питань, пов’язаних із наданням соціальної підтримки населенню.
Спеціалістами відділу та уповноваженими особами старостинських округів за квітень 2025 року було прийнято та опрацьовано за допомогою Програмного комплексу «Соціальна громада» та ЄІССС 62 заяви від жителів громади: заяви на призначення та надання житлових субсидій – 15, заяви на призначення пільг багатодітним сім’ям, учасникам АТО, ветеранам війни – 28, заяв на призначення різних видів соціальних допомог – 19.
Відділом «Центр надання адміністративних послуг» здійснюється прийом заяв та організовується проведення засідань комісії з питань надання матеріальної допомоги жителям Курненської територіальної громади. Прийнято 51 заяву від жителів громади на отримання одноразової грошової допомоги, з них:
- допомога на вирішення соціально-побутових потреб УБД, учасникам АТО, учасникам ООС, мобілізованим військовослужбовцям, в тому числі на лікування зазначених категорій заявників, 23 особам;
- сім’ям загиблих (померлих) військовослужбовців, 2 особам;
- сім’ям військовослужбовців, які вважаються зниклими безвісти, 7 особам;
- допомога особам з інвалідністю внаслідок війни, 5 особам;
- допомога учасникам ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС, 6 особам;
- допомога на лікування, 8 особам.
Працівники відділу «ЦНАП» приділяють належну увагу підвищенню своєї кваліфікації, як шляхом самоосвіти, так і шляхом участі у нарадах та семінарах з питань надання адміністративних послуг. Упродовж звітного періоду працівники прослухали 3 вебінари з різних тематик у сфері надання адміністративних послуг.
Спеціалістами відділу «ЦНАП» здійснюється збір та узагальнення інформації про кількість мобілізованих військовослужбовців, ветеранів війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, зниклих безвісти військовослужбовців та загиблих (померлих) військовослужбовців. Проводиться робота, здійснюється супровід, організовуються зустрічі та заходи з членами сімей, з дітьми зазначених категорій військовослужбовців.
Станом на 30.04.2025 року з громади мобілізовано 498 військовослужбовців.
Протягом квітня 2025 року надійшло сповіщення про смерть 1 військовослужбовця. Відповідна інформація подана у встановленому чинним законодавством порядку Відділу з питань ветеранської політики Житомирської районної військової адміністрації для внесення та наповнення Єдиного державного реєстру ветеранів війни. Також надійшло сповіщення про зникнення безвісти про 2 військовослужбовців.
Відділ «ЦНАП» здійснював прийом та передачу документів до відділу з питань ветеранської політики Житомирської районної військової адміністрації, для встановлення статусу члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України. Так протягом квітня 2025 року було виготовлено 3 посвідчення члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України.
За зверненням члена сім’ї зниклого безвісти військовослужбовця було сформовано заяву до Секретаріату Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, про видачу витягу з Реєстру осіб, зниклих безвісти за особливих обставин.
В квітні 2025 року за заявою члена сім’ї зниклого безвісти було видано витяг з Єдиного державного реєстру ветеранів війни.
Впродовж звітного періоду відділом «ЦНАП» прийнято та належним чином зареєстровано 25 заяв від жителів громади:
до виконавчого комітету Курненської сільської ради 8 заяв, з них:
- 1 заяв про надання дозволу здійснювати догляд на надавати соціальні послуги непрофесійній основі;
- 1 заява про постановку на квартирний облік;
- 1 заява про присвоєння Почесного звання України «Мати героїня»;
- 2 заяви про присвоєння юридичної адреси;
- 1 лист-звернення про затвердження Положення про проведення турніру учнівської молоді імені Олега Ординського;
- 1 заява про надання дозволу на приватизацію квартири;
- 1 заява про надання дозволу на зрізання дерев.
до сесії Курненської сільської ради 17 заяв, з них:
- 16 заяв, що стосуються земельних питань;
- 1 заява про залишення без розгляду цивільну справу.
З метою виконання вимог законодавства та реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг громадянам, для забезпечення належного, доступного та якісного надання адміністративних послуг населенню громади з урахуванням вимог (стандартів) до якості обслуговування відвідувачів у кожен другий вівторок місяця в ЦНАПі ведеться прийом спеціалістами Головного управління Пенсійного фонду України в Житомирській області. 8 квітня 2025 року спеціалістом відділу обслуговування громадян № 5 (сервісного центру) здійснено прийом 13 громадян та надано 16 послуг.
Також в квітні 2025 року за допомогою електронних сервісів автоматизованої системи Державного земельного кадастру за заявою органу місцевого самоврядування сформовано 3 витяги з Державного земельного кадастру про земельні ділянки.
Протягом звітного періоду за допомогою електронних сервісів за заявами суб’єктів звернення та органу місцевого самоврядування сформовано 11 інформаційних довідок з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна.
ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ТА
ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я
Протягом квітня 2025 року спеціалістами відділу «ЦНАП» було здійснено 6 обстежень умов проживання заявників, які звернулися до виконавчого комітету Курненської сільської ради із заявою про дозвіл надавати соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, та складено акти обстежень встановленого зразка. Підготовлено проекти рішень виконавчого комітету про надання дозволу здійснювати догляд та надавати соціальні послуги на непрофесійній основі.
2 квітня 2025 року на засіданні виконавчого комітету Курненської сільської ради прийнято 2 рішення про надання дозволу здійснювати догляд та надавати соціальні послуги на непрофесійній основі та 3 рішення про відмову у наданні дозволу.
30 квітня 2025 року на засіданні виконавчого комітету Курненської сільської ради прийнято 1 рішення про надання дозволу здійснювати догляд та надавати соціальні послуги на непрофесійній основі.
В квітні 2025 року продовжено виплату 1 особі та сформовано пакет документів. Сформовано паперові та електронні особові справи 2 нових отримувачів компенсації. В ПК «Соціальна громада» проведено нарахування та виплату компенсації. Припинено виплату компенсації 2 фізичним особам, які надавали соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі.
Від початку року завдяки Програмі «Компенсація фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на 2025 рік» станом на 30.04.2025 року кошти в сумі 182,7 тис. грн виплачено 28 фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі, в тому числі за квітень 2025 року виплачено 47,4 тис. грн.
Відповідно до обліку багатодітних сімей в Курненській територіальній громаді налічується 133 сім’ї, в яких виховується 474 дитини. Протягом квітня 2025 року було виготовлено 2 посвідчення батьків багатодітної сім’ї, продовжено дію 1 посвідчення батьків багатодітної сім’ї. Виготовлено 1 нове та продовжено дію 9 посвідчень дитини з багатодітної сім’ї.
Протягом звітного періоду на запити голови та заступників голови, департаментів та відділів Житомирської обласної військової адміністрації, на запити Житомирської районної військової адміністрації, на запити органів державної влади, суб’єктів господарювання та громадян підготовлено та надіслано 12 відповідей.
21.04.2025 року на виконання Наказу Головного управління національної соціальної сервісної служби у Житомирській області від 16.04.2025 року № 57 було проведено перевірки фактичного місця проживання/перебування внутрішньо переміщених осіб на території Курненської сільської ради, складено відповідні акти та передано їх на опрацювання Пулинському відділу № 5 управління соціального захисту населення Житомирської районної військової адміністрації.
КЗ «ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ»
На протязі квітня 2025 року фахівцями із соціальної роботи КЗ «Центр надання соціальних послуг» Курненської сільської ради, проведено роботу з сім’ями, які потрапили у складні життєві обставини по таких старостинських округах: Тетірський, Соколівський, Теньківський, Андріївський. Обстежено 15 сімей, в яких виховується 31 дитина.
З сім’ями проведено профілактичні бесіди, щодо належного виконання батьківських обов’язків та надано такі соціальні послуги, як консультування, інформування, соціальний супровід. Під соціальний супровід взято три сім’ї одна із яких виховує дитину з інвалідністю.
На протязі квітня в КЗ «ЦНСП» Курненської сільської ради надійшло 39 листів вхідної документації, виконано та відправлено 2 листа.
За березень складено 7 наказів з кадрових питань, 3 накази із основної діяльності, 3 накази на відпустку.
Звіт психолога за квітень 2025 р.
01.04.2025
1. Консультація сім’ї, яка опинилась в складних життєвих обставинах в с. Цвітянка.
2. Консультація ветерана війни, супровід в адаптації та підтримка.
3. Заняття з учнями 8-го класу Тетірського ліцею, основний запит – встановлення комунікації між учнями та вчителями, покращення поведінки учнів.
4. Індивідуальне заняття з учнем 7-го класу Тетірського ліцею. Учень знаходиться в інклюзивному класі, основна мета була – налагодити контакт з учнем, знайти індивідуальний підхід та надати рекомендації вчителям.
08.04.2025
1. Виїзд до ветерана війни. Допомога у відвідуванню медичних закладів, надання психологічної підтримки.
2. Психологічне заняття з емоційного розвантаження для директорів шкіл та ліцеїв Курненської ТГ. Виконали техніку з ресурсними метафоричними картками «Хороша-погана дівчинка».
3. Перша індивідуальна консультація учениці Курненської школи, з приводу пропусків занять в школі. Надані рекомендації батькам та вчителям.
15.04.2025
1. Індивідуальна консультація учня Великолугівського ліцею, по запиту підвищена тривожність.
2. Індивідуальна консультація учня Великолугівського ліцею, по запиту аутоагресія, консультація вчителя. Надані відповідні рекомендації для вчителя.
3. Індивідуальна, друга консультація для учениці Курненського ліцею. Запит – відвідування школи, емоційне розвантаження учениці.
4. Заняття з учнями Курненського ліцею, змішані класи, приурочене до Великодню. Виготовлення поробок сприяє розвитку когнітивних навичок, а також гарно впливає на емоційний стан дітей.
22.04.2025
1. Заняття в 5 класі Курненського ліцею. З’ясовували причину порушення поведінки на уроках, знаходили методи комунікації та налагодження контакту з дітьми. Провела арт-терапевтичну техніку «Моя сім’я» та вияснила, які речі привносять у життя учасників сум і розчарування.
2. Індивідуальна консультація з ученицею 7- го класу щодо відвідування школи. Емоційно-розвантажувальне заняття, спрямоване на проживання негативних почуттів. Надані рекомендації мамі щодо дисципліни та методів впливу на доньку.
3. Відвідування двох ветеранів з інвалідністю в селі Великий Луг.
4. Відвідування дружини загиблого воїна в селі Соколів.
29.04.2025
1. Заняття в 5 класі Курненського ліцею:
- виконали тести на визначення самооцінки, порахували результати та інтерпретували разом з учнями;
- продовжили заняття по самооцінці та виконали проективну арт-техніку «Дерево життя», інтерпретували разом з учасниками;
- фізична розминка.
2. Індивідуальне заняття з учнем першого класу Великолугівського ліцею. Продовжила налагоджувати контакт з хлопчиком. Виконали арт-терапевтичну техніку фарбами, «Сім’я», «Дім». Надані рекомендації мамі та вчительці.
Звіт фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
КЗ «Центр надання соціальних послуг»
Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб КЗ «Центр надання соціальних послуг» Курненської сільської ради забезпечує ефективну підтримку переходу ветеранів війни та демобілізованих осіб від військової служби до цивільного життя, надає ветеранам війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалим учасникам Революції Гідності, членам сім’ї такої категорії осіб, членам сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, членам сім’ї загиблого (померлого) Захисника і загиблої (померлої) Захисниці України та іншим демобілізованим особам допомогу під час реалізації ними прав та соціальних гарантій з урахуванням індивідуальних потреб.
Також фахівцем із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб КЗ «Центр надання соціальних послуг» Курненської сільської ради здійснюється ведення первинної документації, підготовка звітів щодо наданої допомоги та підтримки ветеранів війни та членів їх сімей.
Впродовж звітного періоду до фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб КЗ «ЦНСП» Курненської сільської ради надійшло 20 звернення, з них:
за формою надходження:
- 10 на особистому прийомі;
- 10 за допомогою засобів телефонного зв’язку.
за категоріями авторів звернень:
- 2 від членів сімей УБД;
- 6 від осіб з інвалідністю внаслідок війни;
- 8 від членів сімей загиблих (померлих) військовослужбовців;
- 4 від членів сімей зниклих безвісти, полонених.
за ознакою звернень:
- 20 первинних;
за статтю заявників:
- 7 чоловіча;
- 13 жіноча.
порушені питання:
- 2 щодо встановлення статусу;
- 2 щодо пільгового забезпечення;
- 2 щодо психологічної реабілітації;
- 1 щодо квартирного обліку
- 1 щодо надання матеріальної допомоги;
- 2 юридичне консультування;
- 10 щодо інших питань.
за результатами розгляду звернень:
- вирішено – 15;
- надано консультацій – 3;
- залишається на розгляді – 2.
Щотижнево надається звіт про виконану роботу Відділу з питань ветеранської політики Житомирської районної військової адміністрації.
Щомісячний звіт про розгляд звернень подано Відділу з питань ветеранської політики Житомирської обласної військової адміністрації.
Фахівцем із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб здійснюється збір інформації про кількість мобілізованих військовослужбовців, ветеранів війни, осіб з інвалідністю внаслідок війни, зниклих безвісти військовослужбовців та загиблих (померлих) військовослужбовців. Проводиться робота, здійснюється супровід, організовуються зустрічі та заходи з членами сімей, з дітьми зазначених категорій військовослужбовців.
Станом на 30.04.2025 року з громади мобілізовано 498 військовослужбовців.
Протягом квітня 2025 року надійшло сповіщення про зникнення безвісти 2 військовослужбовців.
З 31 березня по 2 травня проходжу навчання в Бородянському центрі соціально-психологічної реабілітації населення, курс підвищення кваліфікації за напрямом «Організація роботи із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб». А також продовж звітного місяця прослухала 2 вебінари з різних тематик у сфері запровадження ветеранської політики.
На офіційних сторінках громади в соціальних мережах до річниць загибелі проводилось згадування полеглих Героїв.
08 та 10 квітня 2025 р. здійснювала супровід ветерана до КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Пулинської селищної ради та КНП «Лікарня» Пулинської селищної ради.
09 квітня відбулося урочисте продовження Алеї пам’яті Героїв Курненської громади, які на жаль загинули за незалежність України.
11 квітня в Соціокультурному центрі відбувся арт-терапевтичний захід у техніці флюїд-арт для ветеранів з ампутаціями. Під час зустрічі ветерани мали можливість попрацювати також із психологом та юристом.
16 квітня у м. Житомир взяла участь у тренінгу Громадської організації «Жіночий інформаційно-консультативний центр» на тему «Гендерно зумовлене насильство. Розпізнавання видів насильства та безпечного втручання у процес надання допомоги постраждалій особі від домашнього насильства, насильства за ознакою статі або сексуального насильства пов’язаного з конфліктом».
30 квітня у с. Соколів волонтери Громадської спілки «Дім Ветерана» провели арт-терапевтичний захід для родин загиблих та зниклих безвісти Героїв, під час заходу працював психолог. Також було надано юридичне консультування. У заході взяли участь родини з Соколівського, Андріївського та Теньківського старостинських округів.
Створені групи у соціальних мережах для членів сімей загиблих та зниклих безвісти Героїв та для ветеранів.
Протягом місяця було індивідуально відвідано ветеранів війни, сім’ї загиблих ветеранів війни, сім’ї зниклих безвісти військовослужбовців, сім’ї учасників бойових дій.
Також протягом місяця щоденно надавались консультації засобами телефонного зв’язку з різних питань.
КПН «АМБУЛАТОРІЯ ЗАГАЛЬНОЇ ПРАКТИКИ
СІМЕЙНОЇ МЕДИЦИНИ»
За період з 01.04.2025 по 30.04.2025року було прийнято: всього мешканців ОТГ – 1918, у т. ч. дорослі – 1517, діти – 401 (з них діти до 1 року - 31), у тому числі 405 мешканців ОТГ було оглянуто сімейними лікарями на виїздах для надання медичної допомоги (дорослі – 291, діти – 114,з них до 1 року – 15).
За період з 01.04.2025 по 30.04.2025року було прийнято ВПО: всього– 24, у т. ч. дорослі – 24, діти – 0,з них діти до 1 року – 0.
За період з 01.04.2025 по 30.04.2025року було оглянуто всього: візуальні форми онкозахворювань – 453, виявлено – 2, оглянуто: молочних залоз – 303, виявлено патологій – 0, зроблено ЕКГ - 103, тестів на цукровий діабет – 91, обслуговано викликів на дому – 413.
Денні стаціонари всього: 01.04.2025 по 30.04.2025року –109 хворих,
с.Соколів амбулаторія: 01.04.2025 по 30.04.2025року -42 хворий,
с.Курне амбулаторія: 01.04.2025 по 30.04.2025року -38хворих,
с.Стрибіж амбулаторія: 01.04.2025 по 30.04.2025року -29хворих
Тестів на COVID-19 зроблено за період з 01.04.2025 по 30.04.2025року – 27 (+0) . За період з 01.04.2025 по 30.04.2025року проведено 81 щеплень.
Вчасно та достовірно подано звіти до: Департаменту охорони здоров’я; Обласного аналітичного інформаційного центру медичної статистики; Державної податкової служби; Національної служби здоро’я України; Державного казначейства України; ДУ «Житомирського обласного центру контролю та профілактики хвороб МОЗ»; КУ «База спеціального медичного постачання» Житомирської обласної ради.
Щотижня оновляються дані по залишках та потребі в виробах медичного призначення, імунобіологічних препаратах, лікарських засобах, дезінфікуючих засобах та засобах індивідуального захисту на сайтах: Є ЛІКИ; MEDDATA; IGA; HERAMS.
СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ
За квітень 2025 року службою у справах дітей розглянуто 2 звернення громадян, які розглянуті згідно чинного законодавства та у відповідні терміни надано відповіді. Надійшло вхідної кореспонденції 42 листів: з них 18 - на контролі, а вихідної – 19 листи.
Видано наказів з основної діяльності 4, з кадрових питань видано 1 наказ.
Станом на 01.04.2024 року 1 дитина перебуває в КНП «Центр медичної реабілітації та паліативної допомоги дітям» Житомирської обласної ради.
В продовж звітного періоду начальником служби підготовлено документи для написання позовної заяви органу опіки та піклування Курненської сільської ради до Пулинського районного суду. Взято участь у 1 судовому засіданні щодо позбавлення батьківських прав маму відносно 4-х дітей, де наступне підготовче засідання перенесено на 19 травня 2025 року.
Дитяче населення громади становить 1884 особи: з них станом на 30.04.2025 року перебувають на обліку 56 статусні діти (14 дітей-сиріт, 42 дітей, позбавлених батьківського піклування), які є вихідцями із Курненської сільської ради. Із 56 статусних дітей, 54 перебувають в сімейних формах виховання, що становить 94,4 %, в тому числі:
43 дітей під опікою, (де 43 дітей проживають на території громади та 9 дітей під опікою на іншій території, проте прибули під опіку з інших територій 10 дітей), 6 дітей в прийомній сім’ї, 5 дітей в дитячому будинку сімейного типу,
1 дитина навчається в професійно технічному закладі, 1 тимчасово влаштовано в будинок дитини.
Протягом квітня 2025 року влаштовано в сімейні форми виховання 3 дітей, а саме: 2-дитини-сироти в прийомну сім’ю, 1 дитина, позбавлена батьківського піклування під опіку.
Станом на 30.04.2025 р. в службі обліковується 33 дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах (далі-СЖО) які виховуються у 17 сім’ях (де з них потерпілих від збройних конфліктів – 4).
На протязі квітня 2025 року спеціалістом І-кат. служби у справах дітей Курненської сільської ради спільно з в.о. директором КЗ «ЦНСП» Курненської сільської ради Іванисько Л.І. та поліцейським офіцером громади Полюшкевичом М.В. було здійснено обстеження матеріально-побутових умов проживання та складено відповідні акти на території населених пунктів Курненської сільської територіальної громади, а саме: Тетірка, Теньківка, Соколів, с-ще Курне, Великий Луг, Рудокопи, Андріївка, Курне. Обстежено 30 сімей в яких виховуються 75 дітей, з них 11 перебувають в складних життєвих обставинах, по кожній відвіданій родині було складено відповідний акт обстеження умов проживання дітей, а також проводили інструктажі протипожежної безпеки. По кожному рейду був написаний відповідний звіт. Під час рейдів з батьками та дітьми проведено роз’яснювальну роботу. До батьків, які систематично вживають алкогольні напої, не виконують батьківські обов’язки щодо виховання дітей, здійснено заходи профілактичного виховного, адміністративного характеру, в тому числі попередження.
Розробляли та друкували індивідуальні плани, та протоколи міждисциплінарних команд на дітей які перебувають в складних життєвих обставинах на квітень.
Підготовлено та винесено на розгляд виконавчого комітету 30.04.2025 року 1 питання про позбавлення батьківських прав, 1 питання надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування та встановлення опіки.
30.04.2025 в Курненській сільській раді відбулася комісія з питань захисту прав дітей на якій розглядалося 11 питань, а саме: про затвердження індивідуального плану на 9 дітей, про затвердження висновку щодо опікуна, про доцільність позбавлення батьківських прав, на яку було підготовлено висновки та протокол.
Спілкувалась в телефонному режимі з 10 батьками дітей, які перебувають на обліку в службі у справах дітей, як такі що потрапили в складні життєві обставини.
Спеціаліст служби у справах дітей складено 7 протоколів засідань міждисциплінарних команд для організації соціального захисту неповнолітніх дітей, які перебувають в складних життєвих обставинах.
Розробляли акт рівня безпеки на одну дитину.
25.04.2025 завдяки БФ «Карітас-спес» Київсько-Житомирської дієцензії, було організовано захід для 3 дітей військовослужбовців, 11 загиблих та зниклих безвісти військовослужбовців. Робота в базі ЄІАС «Діти».
Спеціаліст служби у справах дітей була задіяна в чергуванні в приміщення сільської ради. Бухгалтерська звітність подана. За квітень 2025 рік бухгалтером проведено проплату авансу та заробітну плату в повному обсязі.
Службою у справах дітей забезпечено роботу ЄІАС «Діти», внесено оновлені дані на дітей.
СТРИБІЗЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 1
Станом на 01.05.2025 року до Стрибізького старостинського округу № 1 входить 7 населених пунктів: с. Стрибіж, с. Слобідка, с. Підлісне,
с. Грузливець, с. Калиновий Гай, с. Павлівка та с. Шереметів.
Протягом квітня 2025 року в Стрибізькому старостинському окрузі №1 народилася 1 дитина, ніхто не помер.
Станом на 01.05.2025 року в Стрибізькому старостинському окрузі № 1 проживає 1738 жителів.
Протягом квітня 2025 року старостою здійснювався прийом громадян, які зверталися з проблемами різного характеру, надавалися рекомендації та консультації. Окрім цього ведеться облік особистого прийому громадян. Особистий прийом громадян дає змогу контролювати стан дотримання прав і законних інтересів у сфері соціального захисту, культури, освіти, фізичної культури та спорту, житлово – комунального господарства, реалізацію права на працю та медичну допомогу.
За квітень 2025 року в Стрибізькому старостинському окрузі № 1 зареєстровано вхідної документації – 21 , вихідної документації – 19.
За квітень 2025 року було видано 99 довідок, 50 – витягів та вчинено 7 нотаріальних дій. Проводили оповіщення віськовозобов’язаних.
Також проводився прийом документів по субсидіях, ВПО, пільгах та інших соціальних виплатах, протягом квітня 2025 року було здано 14 справ , прийнято 10 заяв на матеріальні допомоги.
Протягом квітня 2025 року в Стрибізькому старостинському округу № 1 було проведено:
- благоустрій на кладовищі (з залучення працівників всіх установ та жителів села);
- проведено благоустрій по всіх населених пунктах старостату та вздовж доріг у всіх напрямках (на трасу Київ –Чоп, Підлісне, Павлівка, Грузливець) з допомогою учнів та вчителів Стрибізького ліцею;
- підвезено пісок до кладовища в с. Стрибіж та підгорнуто сміття біля кладовища (дякуючи ПП Ярко В.М. та Туровському О.Л.);
- проводили прибирання біля смітника в с. Стрибіж;
- проводили благоустрій в центрі села Стрибіж (фарбували та білили огорожу);
- тушили пожежі
- проводили благоустрій біля спортивного майданчика в с. Стрибіж.
СТАРОМАЙДАНСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 2
Надано інформацію на виконання розпоряджень № 389, №391, № 480 до шостого відділу Житомирського РТЦК та СП. Оповіщено 17 громадян чоловічої статі про їх виклик до шостого відділу Житомирського РТЦК та СП.
Прийнято, сформовано та внесено до електронної системи «Соціальна громада» та ЄІССС: субсидії – 5, вчинено 2 нотаріальні дії, видано витягів з РТГ: Про реєстрацію місця проживання – 5. Видано довідок різного соціального характеру – 25. Від населення прийнято – 1 заяву, з них: про надання матеріальної допомоги – 1. На особистому прийомі присутні - 3 громадян (жителів с. Старий Майдан - 2, жителів с. Білка - 1)
У квітні місяці в населених пунктах старостинського округу проводилися роботи по благоустрою довкілля, також було
- проведено косметичний ремонт в адмінприміщенні округу (часткова побілка, покраска в двох кабінетах та коридорі);
- висаджено 30 хвойних дерев (сосна) біля Старомайданської філії ЦКП с. Стрибіж та адмінприміщення старостинського округу;
- вивезено сміття з місцевого кладовища;
- завезено пісок на кладовище с. Старий Майдан.
ВЕЛИКОЛУГІВСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 3
01.04.2025 року перевезення дров, заготовлених на громадському кладовищі 6 скл/м, (трактор Чернієнко О.І.).
07.04.2025 - 08.04.2025 року зрізання, заготівля та перевезення дров біля ЗДО «Україночка» 7 м3.
09.04.2025 року демонтаж старого паркану громадського кладовища 120 м/п.
10.04.2025року року демонтаж старого паркану громадського кладовища 80 м/п.
17.04. 2025 року централізоване вивезення сміття с. Новини.
18.04.2025 року Новини дитячий майданчик (вирізання чагарників, будівництво паркану).
-
-
- у покраска дитячого майданчика с. Новини.
-
22.04.2025 року демонтаж старого паркану громадського кладовища 80м/п, перевезення стовпчиків та паркану 2 трактори (Чернієнко О.І.).
23.04.2025 року вивезення палого листя стадіон, Великолугівський ліцей.
-
-
- року встановлення бордюрів на кладовищі, прибирання.
-
-
-
- року захоронення сміття на кладовищі (трактор Чернієнко О.І.).
-
28.04.2025 року демонтаж стовпів на кладовищі (трактор Чернієнко О.І.).
ТЕТІРСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 4
Виконано всі посадові обов’язки.
У квітні 2025 року було видано 32 довідки, витягів про реєстрацію - 7, витягів про зареєстрованих - 5. Також проведено 4 нотаріальних дій. За квітень місяць оформлено субсидій - 1, допомоги - 3.
Також виконано додаткову роботу:
- зачищено дорогу до с. Муравні, приготовлено до ремонту;
- с. Ходорівка (ремонт огорожі Тетірської філії ЦКП с. Андріївка);
- закупка матеріалів для побілки і ремонту паркових зон, кладовища;
- прибирання стихійного звалища у лісі межуючого з селом;
- Тетірський ліцей заготовлено 10 м3 дров;
- допомога у в’язанні сіток для ЗСУ фізична, матеріальна, станом на 10.04.2025 року сплетено 400 сіток;
- установлено пам’ятник кладовище;
- капітально прибрано кладовище, побілено дерева, огорожу, пофарбовано інфраструктуру кладовища, готуємо до зміни огорожі;
- побудовано новий туалет на кладовищі;
- прибирання території біля адмінприміщення старостату;
- прибрано всі паркові зони.
СОКОЛІВСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 6
- благоустрій територій по Соколівському старостаті, вирубка кущів, чагарників, обкошування вул. Миру, Центральна, Рудокопська, сільське кладовище;
- вул. Рудокопська - погрузка маніпулятором гілля біля дороги благодійно; вул. Центральна біля р. Тня вивіз гілля 4 хури (кіньми) Гадецький В.О., 800 грн. власні кошти;
- на кладовищі с. Соколів на суботнику за участю колективу старостату, вчителів Соколівського ліцею, культури проведено обкошування, вигрібання, вивезення непотребу трактором донфен КБОП;
- за допомогою учнів та вчителів Соколівського ліцею зібрано кульки, пластик по вул. Сонячна до сміттєзвалища, другий напрямок вздовж лісу біля альтанки по лісовій дорозі у напрямку с. Андріївка (пластик, поліетиленові кульки та все, що не переробляється природою);
- пофарбовано частину огорожі вул. Миру, 4-а та побілена зупинка в с. Соколів;
- їздила власним автомобілем у Звягель закуплено за благодійні кошти 31,38 л бензину на суму 1600,00 грн (чек додано) та замовила тротуарну плитку, бордюри за благодійні кошти до Алеї Слави біля старостату на суму 15 719,86 грн + 1 800,00 грн. привіз матеріалів автомобілем.
Інформаційні дані за квітень 2025 року
|
Видано довідок |
Зареєстровано місця проживання |
Знято з реєстрації місця проживання |
Заяви та скарги громадян |
Заяви на матеріальну допомогу |
Видано витягів про реєстрацію місця проживання |
Видано витягів про зареєстрованих |
Нотаріальні дії |
Оформлено справ по субсидіях та інших |
Соколівський старостинський округ № 6 |
38 |
1 |
- |
- |
- |
13 |
1 |
2 |
13 |
Всього: |
38 |
1 |
- |
- |
- |
13 |
1 |
2 |
13 |
Інформаційні дані за квітень 2025 року
Особистий прийом громадян в старостинському окрузі |
Виїзний прийом громадян в селах старостинського округу |
|||||||||||
|
Кількість особистих прийомів |
Кількість звернень на особистому прийомі |
Характеристика звернення за: |
Індекс питання, що порушується у зверненнях |
Кількість виїзних прийомів |
Кількість звернень на виїзному прийомі |
Характеристика звернення за: |
Індекс питання, що порушується у зверненнях |
||||
|
4.1 - 4.2 |
7.1-7.20 |
8.1-8.12 |
010 - 270 |
4.1-4.2 |
7.1-7.20 |
8.1-8.12 |
010 - 270 |
||||
Соколівський старостинський округ № 6
|
2 |
12 |
Ч-4 Ж-8 |
7.13-1 7.15-1 7.20-10 |
8.1-3 8.2-1 8.7-1 8.8-7
|
020-1 060-5 130-5 170-1
|
|
|
|
|
|
|
Всього: |
2 |
12 |
12 |
12 |
12 |
12 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
АНДРІЇВСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 7
До складу Андріївського старостинського округу № 7 входить три населених пункти: с. Андріївка, с. Улашанівка та с. Рудокопи.
Протягом квітня місяця було видано 32 довідки, вчинено 2 нотаріальні дії, оформлено справ по субсидіях та пільгах - 10. Вихідна кореспонденція склала 13 листів, прийнято вхідної кореспонденції - 15 лисів, зареєстровано 9 заяв про надання матеріальної допомоги, видано 26 витягів про реєстрацію місця проживання. Здійснювався прийом громадян. Громадяни звертались з проблемами різного характеру, яким надавалися рекомендації та консультації.
Проводилися роботи по благоустрою населених пунктів старостату, а саме:
- проведено прибирання прилеглих територій біля адмінприміщення, закладів освіти, культури, ФП, торгівлі старостату;
- проведено косметичний ремонт Центру культурних послуг с. Андріївка, на прилеглій території встановлено дитячий ігровий майданчик;
- облаштовано бордюру біля Алеї пам’яті Героїв старостату;
- проведено прибирання кладовищ та прилеглої території у селах Андріївка і Улашанівка, завезено пісок для підсипки;
- проведено косметичний ремонт Братських могил у селах Андріївка, Рудокопи і Улашанівка, пам’ятника воїнам 5-ї Армії та прибрано прилеглі території.
ТЕНЬКІВСЬКИЙ СТАРОСТИНСЬКИЙ ОКРУГ № 7
По Теньківському старостинському округу №8 Курненської сільської ради за квітень місяць була пророблена робота, а саме: працівниками старостинського округу було видано довідок – 31, вчинено 3 нотаріальні дії, оформлено та передано документів для призначення субсидій на соціальних допомог – 1, матеріальна допомога - 2 чол., видано витягів про реєстрацію місця проживання - 18, померло за звітний період - 0 чол., народилось - 1.
Роботи по благоустрою:
- заготовлено матеріал та встановлено огорожу на кладовищі в с. Теньківка вул. Лівобережна (60 м.);
- заготовлено матеріал та встановлено хрест-фігуру на кладовищі в с. Теньківка, вул Лівобережна;
- закуплено матеріал, проведено сварочні роботи для необхідного розширення Алеї пам’яті полеглих героїв в Теньківському старостаті;
- надано допомогу в обробітку городу пільговим категоріям громадян жителям старостату;
- організація та вивезення сміття від домогосподарств старостату;
- проведено ряд заходів по приведенню в належний стан територій кладовищ (покраска, побілка, видалення чагарників).