Новини
Про затвердження графіка особистого прийому громадян на 2025 рік
12:08 27.01.2025
Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що на сьогодні
найпопулярнішим електронним сервісом податкової служби є Електронний
кабінет, який містить 130 електронних сервісів, які забезпечують можливість
реалізації платниками податків прав та обов'язків, визначених Податковим
кодексом України та нормативно-правовими актами.
Електронний кабінет – це безкоштовний сервіс, який функціонує цілодобово в
режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-
пристроїв, підключених до мережі інтернет.
Постійне розширення функціоналу Електронного кабінету зводить особисте
спілкування з контролюючими органами до мінімуму.
Функціонал Електронного кабінету постійно доповнюється новими
можливостями відповідно до потреб платників податків та законодавчих змін.
Нагадуємо, що Електронний кабінет складається з двох функціональних
частин: відкритої (загальнодоступної) та приватної (особистий кабінет). Робота у
приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою:
http:// cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Наступним за популярністю іде сервіс «InfoTAX» - це продовження
розпочатого курсу на максимальне дистанційне спілкування з платниками податків
та якісний новий рівень послуг та комфортність спілкування з податковою
службою.
Сервіс функціонує через месенджери Telegram та Viber.
Платники податків мають можливість отримувати актуальну та необхідну
інформацію, а саме: повідомлення від ДПС; стан розрахунків з бюджетом;
реєстрацію та облікові дані; результати обробки документів; про строки подання
звітності та сплати податків. В повідомленні зазначається сума та вид податку, яку
потрібно заплатити.
Окрім цього, Державною податковою службою запроваджено безкоштовний
мобільний застосунок «Моя податкова», який з вересня 2023 року впроваджено в
промислову експлуатацію.
Понад 43 тисячі осіб вже завантажили мобільний застосунок «Моя
податкова».
Даний програмний комплекс застосовується для будь-якого пристрою, що
підтримує операційні системи Android чи iOS із відповідними версіями.
15:47 24.01.2025
Щодо соц. підтримки членів сімей безвісти зниклих та військовополоненних та ветеранів
Відтепер, члени сімей полонених або зниклих безвісти ветеранів війни можуть отримати відомості з Єдиного державного реєстру ветеранів війни у формі витягу (далі – витяг з ЄДРВВ), на підставі якого вони матимуть право користуватися належними пільгами ветеранів війни до моменту їх звільнення з полону або визнання в судовому порядку безвісно відсутніми чи померлими. З метою належного інформування членів сімей полонених або зниклих безвісти ветеранів війни про їхні права на отримання соціальної підтримки, Мінветеранів підготовлено інформаційні матеріали про пенсійне забезпечення, виплату грошового забезпечення, пільг на ЖКП та отримання витягу з ЄДРВВ (додаток).15:36 24.01.2025
23 січня 2025 року на базі Соціокультурного простору Курненської громади волонтери Громадської спілки "ДІМ ВЕТЕРАНА" (м.Житомир) провели для дружин та матерів військових арттерапевтичний майстер-клас. Жінки малювали на картинах свої емоції. Його вирішили організувати, щоб рідні та близькі військовослужбовців хоч на короткий час змогли відволіктись від постійних важких думок, стану «очікування дзвінка». Змогли знайти нових знайомих, розширити коло спілкування, розважити дітей, а також відчути підтримку однодумців.
15:23 24.01.2025
Граничні строки сплати ПДФО та військового збору у 2025 році
Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, щодо сплати ПДФО та військового збору: - до 01.05.2025 року - для фізичних осіб – підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) - до 01.08.2025 - для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність Платник податку – фізична особа, який забов’язаний подати декларацію, сплачує за кодами бюджетної кваліфікації;09:01 24.01.2025
Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет
Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що з метою забезпечення своєчасного отримання інформації про податкові зобов'язання, які виникають у платника податку впродовж бюджетного року, та сплати податків до бюджетів усіх рівнів пропонуємо Вам розглянути питання щодо можливості отримання документів через Електронний кабінет засобами електронного зв'язку в електронній формі шляхом подання відповідної заяви. Листування контролюючих органів з платниками податків, які подали заяву про бажання отримувати документ через Електронний кабінет, здійснюється засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року №851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами, та доповненнями та від 5 жовтня 2017 року №2155-VIII «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями. Форма Заяви про бажання отримувати документ через Електронний документ затверджена наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017№637 (зі змінами та доповненнями). Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет надсилається за ідентифікаторами форм F1391602 для фізичних осіб.08:57 24.01.2025
Вітаю вас із Днем Соборності України – святом, яке уособлює єдність нашого народу, силу духу та незламність віри в краще майбутнє.
10:59 22.01.2025
Сьогодні у Курненському ліцеї відбувся ІІ етап змагань Пліч-о-пліч Всеукраїнські шкільні ліги з баскетболу серед юнаків та дівчат 5-9 класів.
14:41 21.01.2025
11:04 21.01.2025